Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
№ 77 (2021)
№ 77 (2021)
DOI:
https://doi.org/10.33989/2524-2474.2021.77
Опубліковано:
2021-08-01
Весь випуск
pdf
ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
ЗМІСТОВА ХАРАКТЕРИСТИКА ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ШКОЛЯРА У ТРУДОВОМУ НАВЧАННІ ЗАСОБАМИ ТЕАТРАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ
A. TSYNA, E. KOLISNYK
3-7
pdf
АНОМАЛІЇ В РЕАЛІЗАЦІЇ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ ТА ЇХ НАСЛІДКИ
M. LUTFULLIN, V. LUTFULLIN, L. MATYASH
8-12
pdf
ВИКОРИСТАННЯ КНИГИ У ПОЗАУРОЧНОМУ ВИХОВАННІ В УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ ПОТРЕБИ В САМООСВІТІ
M. POLYAKOVA-LAGODA, O. RUTKOVSKA, V. TSINA
13-17
pdf
ЗМІСТОВА ХАРАКТЕРИСТИКА ПОНЯТТЯ «ВАЖКІ ПІДЛІТКИ»
I. TARANENKO, Yu. ZAITSEVA
18-22
pdf
СУТНІСТЬ, СТРУКТУРА ТА ЗМІСТ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ
O. PAVLENKO
23-27
pdf
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ
СТАВЛЕННЯ ВИКЛАДАЧІВ ДО ВПРОВАЖЕННЯ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ У ПРОЦЕС ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ: ЕМПІРИЧНИЙ АНАЛІЗ
O. DANYSKO, L. SEMENOVSKA
28-34
pdf
ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНОПСИХОЛОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СПОРТИВНОГО ТРЕНЕРА
O. KORNOSENKO, Ya. DEMUS
35-39
pdf
ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-УПРАВЛІНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ
O. SVIERTNIEV
40-43
pdf
ВПЛИВ СТРЕСОГЕННИХ ФАКТОРІВ НА ДІЯЛЬНІСТЬ БАКАЛАВРІВ БІОЛОГІЇ ПІД ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ З ВИХОВНОЇ РОБОТИ
I. UPATOVA, O. DEKHTIAROVA, L. PROKOPENKO
44-48
pdf
ҐЕНЕЗА ТА СУЧАСНИЙ СТАН ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ З ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ ТА ЕРГОТЕРАПІЇ У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
A. FASTIVETS
49-54
pdf
ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕОРІЇ ТА ОСВІТНЬОЇ ПРАКТИКИ
УНІВЕРСИТЕТСЬКЕ ПИТАННЯ В ДОСЛІДНИЦЬКОМУ ПОЛІ ВІТЧИЗНЯНИХ ПРОФЕСОРІВ НА МЕЖІ ХІХ – ХХ СТОЛІТЬ
V. MOKLYAK, Yu. MOSKALENKO
55-60
pdf
БІОГРАФІЧНИЙ МЕТОД В ІСТОРИКОПЕДАГОГІЧНОМУ ДОСЛІДЖЕННІ: СУТНІСТЬ, ПРИНЦИП, СПЕЦИФІКА
O. ILCHENKO
61-66
pdf
ПРАВОСЛАВНІ МОНАСТИРІ УКРАЇНИ — ОСЕРЕДКИ ОСВІТИ І ПІДГОТОВКИ ЖІНОЦТВА ДО ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ (ХІХ – ПОЧ. ХХ СТ.)
T. FAZAN
67-70
pdf
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИХОВАННЯ І ОСВІТИ В НІМЕЧЧИНІ В 1933-1945 РР.
A. GOBOZASHVILI
71-76
pdf
МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ РИМО-ІРЛАНДСЬКИХ ТРАДИЦІЙ У ЄВРОПЕЙСЬКІЙ СИСТЕМІ ОСВІТИ СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ
A. RYABOKON
77-82
pdf
НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНІ ЦЕНТРИ ЯК РІЗНОВИД РОЗВИТКУ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ 2011-2017 PP.)
S. SHEVCHENKO
83-86
pdf
РОЛЬ ЗЕМСТВ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ
S. SAVCHENKO, V. FAZAN
87-90
pdf
НЕДІЛЬНІ ШКОЛИ ЯК БАЗОВІ ОСЕРЕДКИ ОСВІТИ
V. SHAFRANOVSKIY
91-94
pdf
ДОСЛІДНИЦЬКІ ЦЕНТРИ ВІТЧИЗНЯНОГО МАКАРЕНКОЗНАВСТВА
Ju. KARABUT
95-99
pdf
Поточний номер
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems
Мова
English
Українська
Ключові слова