Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
№ 85 (2025)
№ 85 (2025)
DOI:
https://doi.org/10.33989/2524-2474.2025.85
Опубліковано:
2025-06-06
Весь випуск
pdf (English)
Порівняльний аналіз інструментів гейміфікації для покращення засвоєння навчального контенту в умовах CLIL-орієнтованого навчання англійської мови
О. Зацерковний
6-13
pdf (English)
Впровадження елементів методології Scrum в освітньому процесі в Україні: нові горизонти для розвитку комунікативних компетентностей
В. Вареник, Ж. Піскова
14-24
pdf (English)
Використання цифрових мікроскопів для вивчення фізичних явищ: нові можливості для шкільного навчання
С. Домусчи
25-32
pdf (English)
Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти
Я. Демус, О. Корносенко, В. Фазан
33-45
pdf (English)
Інтеграція платформ цифрового управління в підготовку вчителів: практика студентів
О. Орлов
46-53
pdf (English)
Застосування діагностичних компетентнісно орієнтованих завдань як засіб подолання освітніх втрат майбутніх учителів географії
Л. Вішнікіна, Л. Галушка
54-65
pdf (English)
ISSN
2524-2474
ISSN
2524-2482