ОСОБЛИВОСТІ МОДЕЛІ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ПРОФІЛЮ У СИСТЕМІ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ КОЛЕДЖУ

Автор(и)

  • H. KOZACHENKO

DOI:

https://doi.org/10.33989/2524-2474.2019.73.180974

Ключові слова:

модель, моделювання, розвиток, педагогічна компетентність, викладач фармацевтичного профілю, науково-методична робота

Анотація

Стаття присвячена обґрунтуванню моделі розвитку педагогічної компетентності викладачів фармацевтичного профілю у системі науково-методичної роботи коледжу. У статті розглянуто поняття «модель», «моделювання»; актуалізовано моделювання у педагогічних дослідженнях; запропоновано авторську структурну модель, до якої включено такі блоки: концептуально-цільовий, мотиваційно-стимулювальний, змістово-процесуальний, результативно-діагностувальний, стисло охарактеризовано їх зміст.

Посилання

Antonova, O. Ye. (2003). Bazovi znannia z pedahohiky: stanovlennia, rozvytok, tekhnolohiia formuvannia [Basic knowledge of pedagogy: formation, development, technology of formation]. Zhytomyr: ZhDPU [in Ukrainian].

Astakhovoi, V. I., & Sidorenko, A. L. (Eds.). (1998). Glossarii sovremennogo obrazovaniya [Glossary of modern education]. Khar’kov: OKO [in Russian].

Bazhan, M. P. (Ed.). (1982). Ukrainska radianska entsyklopediia [Ukrainian Soviet Encyclopedia] (T. 7: Mikroklin-Oleum [Microcline-Oleum]). Kyiv: Holov. red. URE [in Ukrainian].

Dubichanskoho, V. (Ed.). (2006). Suchasnyi tlumachnyi slovnyk ukrainskoi movy: 50000 sliv [Modern Dictionary of Ukrainian: 50,000 words]. Kharkiv: Shkola [in Ukrainian].

Hnezdilova, K. M., & Kasiarum, S. O. (2011). Modeli ta modeliuvannia u profesiinii diialnosti vykladacha vyshchoi shkoly [Models and modeling in the professional activity of a high school teacher]. Cherkasy: Chabanenko Yu. A. [in Ukrainian].

Mikheev, V. I. (2006). Modelirovanie i metody teorii izmerenii v pedagogike [Modeling and methods of measuring theory in pedagogy]. Moskva: KomKniga [in Russian].

Shtoff, V. A. (1966). Modelirovanie i filosofiya [Modeling and philosophy]. Moskva; Leningrad: Nauka [in Russian].

Vitvytska, S. S. (2006). Osnovy pedahohiky vyshchoi shkoly : pidruchnyk za modulno-reitynhovoiu systemoiu mahistratury [Fundamentals of higher education pedagogy: a textbook for modular-rating system of the master’s degree]. Kyiv: Tsentr navch. lit. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ