УПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ЦИФРОВИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВКУ ВЧИТЕЛІВ-МАТЕМАТИКІВ

Автор(и)

  • O. MOSKALENKO

DOI:

https://doi.org/10.33989/2524-2474.2022.80.278220

Ключові слова:

цифровізація освіти, цифрові освітні технології, модель, дидактичні технології, вчителі математики

Анотація

У статті розглядаються сучасні новітні технології навчання при підготовці вчителів-математиків в умовах цифровізації освіти. Акцент робиться на моделях новітніх дидактичних технологій у поєднанні з цифровими під час підготовки вчителів-математиків у закладах вищої освіти: інструктивне дистанційне навчання, ресурсно-орієнтоване навчання, інноваційно-проєктне навчання з використанням цифрових інструментів, онлайн-навчання у співробітництві, навчання за допомогою онлайн-тренінгів, контроль знань за допомогою цифрового портфоліо.

Посилання

Kononets, N. V. (2021). Tsyfrovizatsiia osvitnoho protsesu u vyshchii shkoli [Digitization of the educational process in higher education]: elektronnyi posibnyk dlia samostiinoi roboty mahistriv osvitnoi prohramy «Pedahohika vyshchoi shkoly» haluzi znan 01 osvita/pedahohika spetsialnosti 011 osvitni, pedahohichni nauky. Poltava: PUET [in Ukrainian].

Kononets, N. V. (2014). Tekhnolohiia osvitnoho proektu yak pedahohichna tekhnolohiia resursno-oriientovanoho navchannia [Educational project technology as a pedagogical technology of resource-oriented learning]. Vytoky pedahohichnoi maisternosti [Origins of pedagogical skills], 14, 136-144 [in Ukrainian].

Kononets, N., Grynova, M., Zhamardiy, V., Mamon, O., & Liulka, H. (2020). Problems of Implementation of The System of Resource-Based Learning of Future Teachers of Physical Culture. International Journal of Applied Exercise Physiology (IJAEP), 9 (12), 50-60.

Kononets, N., Ilchenko, O., Zhamardiy, V., Shkola, O., Broslavska, H., Kolhan, O., Padalka, R., & Kolgan T. (2021). Software tools for creating electronic educational resources in the resource-based learning process. Journal for Educators, Teachers and Trainers JETT, 12 (3), 165-175.

Leshchenko, M., Lavrysh, Yu., & Kononets, N. (2021). Framework for Assessment the Quality of Digital Learning Resources for Personalized Learning Intensification. The New Educational Review, 64, 2, 148-160.

Ohiienko, O. I. (Ed.). (2015). Innovatsiini pedahohichni tekhnolohii [Innovative pedagogical technologies]: posibnyk. Kyiv [in Ukrainian].

Savchenko, M. I., & Lytvynenko, N. I. (2010). Innovatsiini metody navchannia v konteksti zavdan shkilnoi osvity [Innovative teaching methods in the context of school education tasks]. Informatsiini tekhnolohii v osviti [Information technologies in education], 8, 220-222 [in Ukrainian].

Selevko, H. K. (2006). Entsyklopedyia obshcheobrazovatelnykh tekhnolohyi [Encyclopedia of educational technologies] (Vol. 2) Moskva: NYY shkolnykh tekhnolohyi [in Russian].

Spivakovskyi, O. V. (2003). Teoriia i praktyka vykorystannia informatsiinykh tekhnolohii u protsesi pidhotovky studentiv matematychnykh spetsialnostei [Theory and practice of using information technologies in the process of training students of mathematical specialties]: [monohrafiia]. Kherson: Ailant [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-29

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ