ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ У МАГІСТРІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 013 ПОЧАТКОВА ОСВІТА

Автор(и)

  • I. LAPSHYNA
  • S. LUPINOVYCH

DOI:

https://doi.org/10.33989/2524-2474.2022.80.278217

Ключові слова:

інформаційна компетентність, інформаційна безпека, інформаційна війна, протистояння інформаційно-психологічним операціям, інформатика, оцінка якості інформації, підготовка майбутніх вчителів початкової школи

Анотація

Стаття присвячена питанню організації послідовного системного формування навичок інформаційної безпеки у магістрів спеціальності 013 Початкова освіта в умовах інформаційно-психологічних диверсійі глобальної соціальної нестабільності. Увага акцентується на виробленні у майбутніх вчителів початкових класів закладів загальної середньої освітиметодологічних підходів супроводу діяльності молодших школярів в мережі Інтернет.

Посилання

Andriievska, V. M. (2010). Vymohy do orhanizatsii navchannia molodshykh shkoliariv z komp’iuterom [Requirements for the organization of education of junior high school students with a computer]. In Vyshcha osvita Ukrainy: vyshcha osvita Ukrainy u konteksti intehratsii do yevropeiskoho prostoru [Higher education of Ukraine: higher education of Ukraine in the context of integration into the European space]: zb. nauk. prats (Ad. 4, vol. VII (25), pp. 6-11). Kyiv [in Ukrainian].

Bilousova, L. I., & Kshyshtof, S. D. Komponenty pidhotovky vchytelia do vykorystannia Internet-pidtrymky u navchalnomu protsesi [Components of teacher training to use Internet support in the educational process]. Retrieved from http://www.rusnauka.com/1_NIO_2012/Pedagogica/2_98499.doc.htm [in Ukrainian].

Bykov, V. Yu., & Zhuk, Yu. O. (Eds.). (2005). Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia [Information technologies and teaching aids]: [zb. nauk. prats]. Kyiv: Atika [in Ukrainian].

Maiboroda, V. K., & Horkusha, Ye. V. (2014). Rozvytok inkliuzyvnoho navchannia studentiv iz vadamy zoru v universytetakh Ukrainy: bibliohrafiia [Development of inclusive education of students with visual impairments in Ukrainian universities: bibliography]. Bioresursy i pryrodokorystuvannia [Bioresources and nature management], 6, 3/4, 187-191 [in Ukrainian].

Morze, N. V., & Kocharian, A. B. (2014). Model standartu IKT-kompetentnosti vykladachiv universytetu v konteksti pidvyshchennia yakosti osvity [Model of the standard of ICT competence of university teachers in the context of improving the quality of education]. Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia [Information technologies and teaching aids], 43, 5, 27-39. Retrieved from http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_43_5_5 [in Ukrainian].

Normatyvno-pravova baza [Regulatory and legal framework]. Ministerstvo osvity i nauky Ukrainy. Retrieved from https://mon.gov.ua/ministerstvo/poslugi/viznannya-inozemnih-dokumentiv/normativno-pravova-baza [in Ukrainian].

Rakov, S. A. (2005). Matematychna osvita: kompetentnisnyi pidkhid z vykorystanniam IKT [Mathematical education: a competency-based approach using ICT]. Kharkiv: Fakt [in Ukrainian].

Ramskyi, Yu. S., & Tsybko, H. Yu. (2005). Proektuvannia i opratsiuvannia baz danykh [Design and development of databases]: posibnyk dlia vchyteliv. Ternopil: Navchalna knyha – Bohdan [in Ukrainian].

Ryvkind, F. M., Kolesnikov, S. Ya., Lomakovska, H. V., & Ryvkind, Y. Ya. (2002). Skhodynky do informatyky [Steps to informatics]: eksperymentalnyi pidruchnyk dlia 2 klasu zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladiv. Kyiv: ADEF-Ukraina [in Ukrainian].

Vikipediia. Feikovi novyny [Wikipedia. Fake news]. Retrieved from https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D0%B5%D0%B9%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%96_%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8. [in Ukrainian].

Zhaldak, M. I. (2005). Deiaki metodychni aspekty navchannia informatyky v shkoli i pedahohichnomu universyteti [Some methodical aspects of teaching informatics at school and pedagogical university]. Kompiuterno-oriientovani systemy navchannia [Computer-oriented learning systems], 9, 3-14 [in Ukrainian].

Zhaldak, M. I. Systema pidhotovky vchytelia do vykorystannia informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii v navchalnomu protsesi [The system of teacher training for the use of information and communication technologies in the educational process]. Komp’iuterno-oriientovani systemy navchannia [Computer-oriented learning systems]. Retrieved from http://www.ii.npu.edu.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=838 % 3A2009-11-27-12-10-09&catid=97%3A-18&Itemid=64&lang=uk [in Ukrainian].

Zhaldak, M. I., Ramskyi, Yu. S., & Rafalska, M. V. (2009). Formuvannia systemy informatyvnykh kompetentnostei maibutnikh uchyteliv informatyky u protsesi navchannia v pedahohichnomu universyteti [Formation of the system of informative competences of future informatics teachers in the process of studying at a pedagogical university]. Vyshcha shkola [High school], 10, 44-52 [in Ukrainian].

Zhebrovskyi, B. M., & Lomakovska, H. V. (1998). Informatyzatsiia navchalnoho protsesu stolytsi: krok v 21 stolittia [Informatization of the capital's educational process: a step into the 21st century]. Kompiuter u shkoli ta sim’I [Computer in school and family], 3, 3-6 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-29

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ