ПЕДАГОГІЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ У ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ ДО ВИХОВНОЇ РОБОТИ

Автор(и)

  • N. PUSEPLINA

DOI:

https://doi.org/10.33989/2524-2474.2020.75-76.226376

Ключові слова:

модель, виховна робота, педагогічне моделювання, педагогіний процес

Анотація

У статті розглянуто проблему створення та реалізації педагогічної моделі підготовки вчителя до виховної роботи. Визначено основні її компоненти, принципи, умови та напрями реалізації. Розкрито поняття «педагогічне моделювання» та його структуру.

Посилання

Babanskii, Iu. K. (1977). Optimizatciia protcessa obucheniia [Optimization of the learning process]. Moskva: Pedagogika [in Russian].

Boiko, A. M. (1996). Onovlena paradyhma vykhovannia : shliakhy realizatsii [Updated paradigm of education: ways of realization]. Kyiv: IZMN [in Ukrainian].

Boiko, A. M. (2006). Vykhovannia liudyny: nove i vichne : metodolohoteoretychnyi i praktychnyi komentar [Human education: new and eternal: methodologicaltheoretical and practical commentary]. Poltava: Tekhservis [in Ukrainian].

Honcharenko, S. U. (2008). Pedahohichni doslidzhennia. Metodolohichni porady molodym naukovtsiam [Pedagogical research. Methodological advice for young scientists]. Kyiv; Vinnytsia [in Ukrainian].

Ivina, A. A. (Ed.). (2003). Filosofskii entciklopedicheskii slovar [Philosophical Encyclopedic Dictionary]. Moskva: Nauka [in Russian].

Pavliutenkov, Ye. M. (2007). Modeliuvannia pedahohichnykh protsesiv [Modeling of pedagogical processes]. Upravlinnia shkoloiu [School management], 10, 2-20 [in Ukrainian].

Pikelnaia, V. S. (1993). Teoriia i metodika modelirovaniia upravlencheskoi deiatelnosti [Theory and methodology for modeling management activities]. (D. diss). Kyiv [in Russian].

Stoliarenko, O. V. (2015). Modeliuvannia pedahohichnoi diialnosti u pidhotovtsi fakhivtsia [Model of pedagogical activity at the preparatory faculty]. Vinnytsia: Nilan-LTD [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-12

Як цитувати

PUSEPLINA, N. (2020). ПЕДАГОГІЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ У ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ ДО ВИХОВНОЇ РОБОТИ. Педагогічні науки, (75-76), 67–70. https://doi.org/10.33989/2524-2474.2020.75-76.226376

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ