DOI: https://doi.org/10.33989/2524-2474.2018.72.176087

ВИКОРИСТАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ МУЗЕЮ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ

Nataliia Puseplina

Анотація


Розглянуто проблему використання освітнього потенціалу музею у навчально-виховному процесі інклюзивних закладів освіти, визначено систему форм та методів музейно-педагогічної діяльності.


Ключові слова


музей; музейно­педагогічна діяльність; інклюзивна освіта; метод та форма навчально­виховного процесу

Повний текст:

PDF

Посилання


Bielofastova T. Yu. Pedahohichni zasady diialnosti muzeiu yak sotsialno-kulturnoho tsentru : dys. ... kand. ped. nauk : 13.00.06. K., 2003. 167 s.

Martynets A. M. Novi pedahohichni tekhnolohii : interaktyvne navchannia. Vidkrytyi urok. 2003. No. 7/8. S. 28–31.

Osnovy inkliuzyvnoi osvity/ za zah. red. A. A. Kolupaievoi. K. : A. S. K., 2012. 308 s.

Stolyarov B. A. Muzeinaya pedagogika. Istoriya, teoriya, praktika. M. : Pedagogika, 2004. 216 s.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.