ТЕОРЕТИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ ДОСВІДУ МУЗИЧНО-ТАНЦЮВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Z. OMELIANENKO

DOI:

https://doi.org/10.33989/2524-2474.2019.73.181003

Ключові слова:

досвід, музика, музична діяльність, танцювальна діяльність, танцювальний рух, танець

Анотація

У статті висвітлено та узагальнено погляди вітчизняних науковців на проблему досвіду музично-танцювальної діяльності. Установлено, що актуальність цієї проблеми привертає увагу педагогів, музикантів, хореографів, психологів. Незважаючи на широке коло опрацьованих джерел нами було встановлено, що більшість науковців звертають увагу окремо на музично-ритмічну і танцювальну діяльність і майже не вивчають музично-танцювальну діяльність як єдине ціле. Виокремлено різновиди музичної діяльності (композиція, виконавство, сприйняття музики) та функції і завдання танцювальної діяльності.
Подано характеристику музично-танцювальної діяльності та її значення на становлення творчих здібностей дітей.

Посилання

Busel, V. T. (2005). Tlumachnyi slovnyk ukrainskoi movy [Interpretative dictionary of the Ukrainian language] (T. 1). Kyiv, Irpin [in Ukrainian].

Elkonin, D. (2012). Dytiacha psykholohiia [Child psychology]. Fizychna kultura: vykhovannia, osvita, trenuvannia [Physical culture: education, education, training], 5. 89-97 [in Ukrainian].

Fomin, A. (2014). Intehratsii rukhovoi i piznavalnoi diialnosti doshkilnykiv zasobamy siuzhetno-rolovoi rytmichnoi himnastyky [Integration of motor and cognitive activity of preschool children by means of plot-role rhythmic gymnastics]. Shkola i pedahohika [School and pedagogy], 8. 34-46 [in Ukrainian].

Horshkova, Ye. (2015). Pro muzychno-rukhovu tvorchist. Doshkilne vykhovannia [About musical and motor creativity]. Doshkilne vykhovannia [Preschool education], 5, 45-47 [in Ukrainian].

Kolodnytskyi, H. (2017). Fizychna kultura. Rytmichni vpravy, khoreohrafiia ta ihry [Physical Education. Rhythmic exercises, choreography and games]. Kultura i zhyttia [Culture and life], 12, p. 145-158 [in Ukrainian].

Luhovska, A. (20009). Rytmichni vpravy, ihry i tantsi [Rhythmic exercises, games and dancing]. Suchasni naukovi doslidzhennia ta peredovyi dosvid vyrishennia problem fizychnoho i psykhichnoho zdorov’ia ditei [Modern scientific research and advanced experience in solving the problems of physical and mental health of children], 7, 87-98 [in Ukrainian].

Martynenko, E. (2005). Pedagogicheskie usloviya formirovaniya khoreograficheskikh umenii detei 5-6 letnego vozrasta v doshkol’nykh uchrezhdeniyakh [Pedagogical conditions of the formation of choreographic skills of children 5-6 years of age in preschool institutions]. (Extended abstract of PhD dissertation). Berdyansk [in Russian].

Muzykal’no-ritmicheskaya i tantseval’naya deyatel’nost’ – kak sredstvo razvitiya tvorcheskikh sposobnostei detei doshkol’nogo vozrasta [Musical rhythmic and dance activities - as a means of developing the creative abilities of children of preschool age].Retrieved from https://nsportal.ru/. [in Russian].

Novikova, L. (2016). Muzychna diialnist. Motyvatsiinyi aspekt [Musical activity. Motivational aspect]. Mystetstvo I osvita [Art and education], 5. 13-14 [in Ukrainian].

Shabutin, S. (2011). Ztsilennia muzykoiu [Healing music]. Ternopil [in Ukrainian].

Shevchuk, A. (2015). Dytiacha khoreohrafiia [Children’s choreography]. Ternopil: Mandrivets [in Ukrainian].

Tantseval’naya deyatel’nost’ kak sredstvo razvitiya tvorcheskikh sposіbnostei detei [Dance activities as a means of developing children’s creative abilities]. Retrieved from https://research-journal.org/ [in Russian].

##submission.downloads##

Як цитувати

OMELIANENKO, Z. (2019). ТЕОРЕТИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ ДОСВІДУ МУЗИЧНО-ТАНЦЮВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Педагогічні науки, (73), 141–145. https://doi.org/10.33989/2524-2474.2019.73.181003

Номер

Розділ

ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕОРІЇ ТА ОСВІТНЬОЇ ПРАКТИКИ