КОМУНІКАЦІЯ ЯК ЗАСІБ РОЗВ’ЯЗАННЯ СОЦІАЛЬНИХ КОНФЛІКТІВ

Автор(и)

  • Yu. STEZHKO

DOI:

https://doi.org/10.33989/2524-2474.2019.73.180852

Ключові слова:

виховання, булінг, толерантність, конфліктність, діалог, рефлексія

Анотація

У статті наводяться теоретичні викладки та експериментальні наслідки формування толерантності особистості. Обгрунтовується думка, що подолання проявів булінгу, підліткової агресії засобами адміністрування не є перспективними без внутрішньої саморегуляції особистості. Надаються рекомендації щодо психолого-педагогічних та організаційних заходів по формуванню толерантності на засадах критичної рефлексії.

Посилання

Bakhtin, M. M. (2002). Sochineniya [Essay] (T. 6. Problemi poetiki Dostoevskogo [Problems of Dostoevsky’s poetry]. Moskva: Rus. slovari [in Russian].

Bekh, I. D. (2008). Vykhovannia osobystosti [Parenting]. Kyiv: Lybid [in Ukrainian].

Feierabenl, P. (2007). Protiv metoda. Ocherk anarkhistskoi teorii poznaniya [Against the method. An Anarchist Theory of Cognition]. Moskva: Khranitel’ [in Russian].

Hymel, S., & Swearer, S. M. Four decades of research on school bullying: An introduction. Am Psychology, 70(4), 293-299.

Khabermas, Yu. (2001). Moral’noe soznanie i kommunikativnoe deistvie [Moral consciousness and communicative action]. Sankt-Peterburg: Nauka [in Russian].

Komenskii, Ya. A. (1982). Izbrannye pedagogicheskie sochineniya [Selected pedagogical works] (Т. 1. Materinskaya shkola [Maternal school]). Moskva: Pedagogika [in Russian].

Krymskii, S. (2000). Filosofiya kak put’ chelovechnosti i nadezhdy [Philosophy as a Way of Humanity and Hope]. Kiev: Kurs [in Russian].

Stezhko, Z. V., & Stezhko, Yu. H. (2018). Superechlyvist svobody ta paradoksy vidpovidalnosti (antropolohichnyi analiz) [Contradiction of freedom and paradoxes of responsibility (anthropological analysis)]. Anthropological measurements of philosophical research, 13, 65-68. doi: https://doi.org/10.15802/ampr.v0i13.131937

Vorontsova, E. V (Сomp). (2017). Profilaktyka ta podolannia bulinhu u zakladakh osvity [Prevent and overcome bullying in educational institutions]. Retrieved from http://xn—d1acjtrgde.kiev.ua/2017/08/24/profilaktikata-podolannya-bulingu-u-zakladah-osviti/ [in Ukrainian].

Zapesotskii, A. S. (2013). Filosofiya obrazovaniya i problemy sovremennykh reform [Philosophy of education and problems of modern reforms]. Voprosy filosofii [Questions of philosophy], 1, 24-33 [in Russian].

##submission.downloads##

Як цитувати

STEZHKO, Y. (2019). КОМУНІКАЦІЯ ЯК ЗАСІБ РОЗВ’ЯЗАННЯ СОЦІАЛЬНИХ КОНФЛІКТІВ. Педагогічні науки, (73), 18–23. https://doi.org/10.33989/2524-2474.2019.73.180852

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ