Перейти до головного Перейти в головне навігаційне меню Перейти на нижній колонтитул сайту
  • Поточний випуск
  • Архіви
  • Про нас
    • Про журнал
    • Подання
    • Редакційний штат
    • Заява про конфіденційність
    • Контактна інформація
Пошук
  • Зареєструватися
  • Увійти
Пошук
  1. Головна /
  2. Архіви /
  3. № 71 (2018)

№ 71 (2018)

DOI: https://doi.org/10.33989/2524-2474.2018.71
Опубліковано: 2018-08-29

Весь випуск

  • PDF

ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ

  • CАМООСВІТА ШКОЛЯРІВ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК УСУНЕННЯ ВІД ПЕРЕВАНТАЖЕНЬ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

    Mykola Stepanenko
    3-7
    • PDF
  • ІНКЛЮЗИВНА ФОРМА НАВЧАННЯ УЧНІВ В УМОВАХ «ЦЕНТРУ ОСВІТИ ТА СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ» ІМЕНІ СОФІЇ РУСОВОЇ

    Marina Grinova, Alefina Klyukhynska, Lybov Kutorzhevskaya
    8-15
    • PDF
  • СОЦІАЛЬНА РЕАБІЛІТАЦІЯ ЯК ПРОЦЕС ТА КІНЦЕВИЙ РЕЗУЛЬТАТ

    Natalia Sayko
    • PDF
  • ЕСТЕТИЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ

    Vitaliy Zeliuk
    21-23
    • PDF
  • ДИДАКТИЧНІ УМОВИ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ НАВЧАННЯ

    Yevgeniya Goncharova
    24-28
    • PDF

  

 

ISSN 2524-2474

ISSN 2524-2482

Flag Counter

Про цю видавничу систему