ДИСТАНЦІЙНЕ МАЙБУТНЄ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ В КОНТЕКСТІ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • I. PAVLIUCHENKO

DOI:

https://doi.org/10.33989/2524-2474.2023.82.295121

Ключові слова:

цифрове суспільство, інформаційно-комунікаційні технології, змішане навчання, дистанційне навчання, переваги та недоліки змішаного навчання

Анотація

Освіта повинна враховувати зміни, що відбуваються в структурі навчальних знань сучасного суспільства, які визначають актуальність розробки та впровадження нових освітніх послуг на основі інформаційно-комунікаційних та дистанційних технологій. Сьогодні онлайн навчання набуває особливого значення у сфері освіти молоді різного віку, культурного і соціального рівня та учбової мотивації. В статті аналізується структура онлайн та офлайн форм навчання, теорія та методика, а також тенденції до впровадження змішаного навчання в контексті дистанційного майбутнього освітнього простору. Дистанційна освіта може розглядатися як засіб модернізації системи освіти.

Посилання

Bykov, V. (2005). Dystantsiinyi navchalnyi protses [Distance learning process]. Kyiv: Millennium [in Ukrainian].

Graham 2013 – Graham C.R. (2013). Emerging practice and research in blended learning. In M.G. Moore (Ed.), Handbook of Distance Education (pp. 333-350). 3rd ed. New York, NY: Routledge. DOI: https://doi.org/10.4324/9780203803738.CH21.

Greenberg, B., Schwartz, R., & Horn, M. Blended Learning: Personalizing Education for Students: online course. Retrieved from https://goo.gl/7ZneuO.

Kademiia, M. Iu. (2016). Vykorystannia zmishanoi tekhnolohii navchannia u dystantsiinii osviti [Use of mixed learning technology in distance education]. In Suchasni informatsiini tekhnolohii ta innovatsiini metodyky navchannia v pidhotovtsi fakhivtsiv: metodolohiia, teoriia, dosvid, problem [Modern information technologies and innovative teaching methods in training specialists: methodology, theory, experience, problems] (Vol. 44, pp. 330-333). Kyiv; Vinnytsia [in Ukrainian].

Kukharenko, V. M., Berezensjka, S. M., Bughajchuk, K. L., Olijnyk, N. Ju., Olijnyk, T. O., Rybalko, O. V., Syrotenko, N. Gh., & Stoljarevsjka, A. L. (2016). Teoria ta praktyka zmishanogho navchannja [Theory and practice of blended learning]: monoghrafija. Retrieved from http://repository.kpi.kharkov.ua/bitstream/KhPI-Press/23536/3/Kukharenko_Teoriia_ ta_praktyka_2016.pdf [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-28

Номер

Розділ

ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕОРІЇ ТА ОСВІТНЬОЇ ПРАКТИКИ