ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «СПОРТИВНИЙ МАСАЖ» У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 017 ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ НА ФАКУЛЬТЕТІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА СПОРТУ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2524-2474.2023.82.295109Ключові слова:
масаж, освітня програма, професійна підготовка бакалаврівАнотація
Проаналізовано питання щодо вивчення дисципліни «Спортивний масаж» у процесі формування знань фахівців з фізичної культури закладів вищої освіти. Визначено, що навчальна дисципліна «Спортивний масаж» виконує важливу роль в навчальному плані з підготовки майбутніх фахівців у спортивній галузі. Безумовно, компетенції, набуті в процесі опанування дисципліни «Спортив- ний масаж», дозволяють майбутнім фахівцям застосовувати їх в професійній діяльності в різних випадках (від лікування різних захворювань і травм до проведення реабілітаційних заходів зі спортсменами).
Посилання
Chornoshtan, A. H. (2002). Profesiina pidhotovka maibutnoho vchytelia fizychnoho vykhovannia na osnovi modulno- reitynhovoi tekhnolohii navchannia [Professional training of the future teacher of physical education on the basis of modular and rating technology of education]. (PhD diss.). Luhansk. Retrieved from https://drive.google.com/file/d/1U8tzvHliQvCBPOqO5iJgdBEp3ASNrfA8/view?usp=drivesdk [in Ukrainian].
Liakisheva, A. V., & Hrytsiuk L. K. (2013). Metodyka vykladannia navchalnykh dystsyplin sotsialno-pedahohichnoho napriamu studentam VNZ [Methodology of teaching educational disciplines of socio-pedagogical direction to university students]: navch.-metod. posib. Lutsk : Skhidnoievrop. nats. un-t im. Lesi Ukrainky [in Ukrainian].
Sushchenko, L. P. (2003). Teoretyko-metodolohichni zasady profesiinoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv fizychnoho vykhovannia ta sportu u vyshchykh navchalnykh zakladakh [Theoretical and methodological principles of professional training of future specialists in physical education and sports in higher educational institutions]. (D diss.). Kyiv [in Ukrainian].