ЗАСТОСУВАННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ КВАЛІФІКОВАНИХ РОБІТНИКІВ ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • Yu. SRIBNA

DOI:

https://doi.org/10.33989/2524-2474.2023.82.295108

Ключові слова:

кваліфіковані робітники, оперативно-рятувальна служба цивільного захисту України, дистанційне навчання, підготовка майбутніх кваліфікованих робітників, удосконалення навчального процесу, інноваційні технології

Анотація

Предметом статті є технології дистанційного навчання, що використовуються в освітньому процесі. Темою статті є стан та перспективи впровадження технологій дистанційного навчання в освітньому процесі навчальних пунктів Аварійно- рятувальних загонів спеціального призначення Головних управлінь ДСНС України у областях. Мета статті полягає у визначенні раціонального підходу щодо впровадження моделі «змішаного навчання» у навчальних закладах. Застосування отриманих результатів створить передумови для повноцінної реалізації техно- логій дистанційно навчання в освітній діяльності навчальних пунктів Аварійно- рятувальних загонів спеціального призначення Головних управлінь ДСНС України у областях при підготовці майбутніх кваліфікованих робітників оперативно- рятувальної служби цивільного захисту «без відриву від несення служби».

Посилання

Bakalov, V. P., Kruk, B. Y.,& Zhuravleva, O. B. (2008). Dystantsyonnoe obuchenye: kontseptsyia, soderzhanye, upravlenye [Distance learning: concept, content, management]: ucheb. posob. Moskva: Horiachaia lynyia-Telekom [in Russian].

Mulina, N. I. (2001). Metodyka rozrobky ta vykorystannia dystantsiinoho kursu anhliiskoi movy (starshyi stupin u vyshchomu tekhnichnomu zakladi osvity) [Methodology for the development and use of a distance course of the English language (senior degree in a higher technical educational institution)]. (Extended abstract of PhD diss.). Kyiv: KDLU [in Ukrainian].

Polat, E. S., Bukharkyna, M. Yu., & Moyseeva, M. V. (2004). Teoryia y praktyka dystantsyonnoho obuchenyia [Theory and practice of distance learning]: ucheb. posob. dlia stud. vыssh. ped. zaved. Moskva: Akademyia [in Russian].

Pro zatverdzhennia Polozhennia pro dystantsiine navchannia [On the approval of the Regulation on distance learning]: (2013) nakaz MON Ukrainy № 466 vid 25.04.2013. Retrieved from http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0703-13 [in Ukrainian].

Pro skhvalennia Stratehii rozvytku informatsiinoho suspilstva v Ukraini [On the approval of the Information Society Development Strategy in Ukraine]: (2013) rozporiadzhennia KM Ukrainy vid 15 travnia 2013 r. № 386-r. Retrieved from http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/ 386-2013-%D1%80 [in Ukrainian].

Typovi navchalni prohramy normatyvnykh dystsyplin tsyvilnoi bezpeky ta bezpeky zhyttiediialnosti [Typical educational programs of regulatory disciplines of civil safety and life safety]. (2011). Kyiv: Ministerstvo osvity i nauky, molodi ta sportu Ukrainy [in Ukrainian].

Zakon Ukrainy «Pro profesiino-tekhnichnu osvitu» [Law of Ukraine "On Vocational and Technical Education"]. (1998). Vidomosti Verkhovnoi Rady Ukrainy (VVR) [Information of the Verkhovna Rada of Ukraine (VVR)], 32, 215 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-28

Як цитувати

SRIBNA, Y. (2023). ЗАСТОСУВАННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ КВАЛІФІКОВАНИХ РОБІТНИКІВ ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ УКРАЇНИ. Педагогічні науки, (82), 98–102. https://doi.org/10.33989/2524-2474.2023.82.295108

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ