ВИКОРИСТАННЯ СМАРТФОНІВ У ДИДАКТИЧНОМУ ПРОЦЕСІ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2524-2474.2023.82.295072Ключові слова:
гаджет, цифрові технології, сучасний вчитель, сучасне покоління, інновації, телефон, залежністьАнотація
Зараз важко уявити людину без власного гаджета. Усі суб’єкти навчально-ви- ховного процесу сучасної школи також активно використовують технічні засоби у дидактичному процесі. В умовах XXI століття сучасному вчителю важливо усві- домлювати всі виклики часу, бути обізнаним у сфері гаджетозалежності та знати позитивні і негативні аспекти, які приносить телефон. Крім того, важливо осмис- лювати, що батькам необхідно розуміти значення смартфона як джерела пошуку навчальної інформації.
Практика доводить, що для ефективного використання учнями гаджетів не- обхідно налагодити тісну взаємодію школи і сім’ї, вчителів та батьків. Педагогічно доцільна співпраця дозволить здобувачам освіти якісніше засвоювати знання у су- часноу світі.
Посилання
Bartkiv, O. M. (2010). Hotovnist pedahoha do innovatsiinoi profesiinoi diialnosti [Readiness of a Teacher for Innovative Professional Activity]. Problemy pidhotovky suchasnoho vchytelia [Problems of Modern Teacher Training], 1, 52-58 [in Ukrainian].
Hansen, A. (2021). Instamozok. Yak ekranna zalezhnist pryzvodyt do stresiv i depresii [Instamind. How Screen Addiction Leads to Stress and Depression]. Kyiv: Nash Format [in Ukrainian].
Fedoryk, L. (2017). Yak efektyvno vykorystovuvaty hadzhety v roboti z ditmy [How to Use Gadgets Effectively While Working with Children]. Vykhovatel-metodyst do shkilnoho zakladu [Preschool teacher-methodologist], 9, 55-57 [in Ukrainian].
Kharchenko, N. (Comp.). (2017). Hadzhety v shkoli [Gadgets at School]. Kyiv: Shk. Svit [in Ukrainian].
Rohozhyska, L. (2016). Hadzhety na urotsi, yikh koryst [Gadgets at the Lesson, Their Benefit]. Shkola [School], 1, 54-57 [in Ukrainian].