ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • V. KAUN

DOI:

https://doi.org/10.33989/2524-2474.2023.81.289366

Ключові слова:

змішане навчання, навчання математики в старшій школі, моделі змішаного навчання, заклад загальної середньої освіти, вчителі, учні, виклики у змішаному навчанні

Анотація

Статтю присвячено вивченню особливостей організації змішаного навчання на уроках математики в старшій школі. Схарактеризовано поєднання у змішаному навчанні традиційних методів і сучасних цифрових технологій, що надають учням можливість активно включатися в процес засвоєння матеріалу. Сформульовано різні аспекти організації змішаного навчання на уроках математики. Досліджено використання інтерактивних електронних ресурсів для покращення розуміння математичних концепцій учнями.
Продемонстровано вплив змішаного підходу на результати навчання учнів, їх мотивацію та самостійність. Розглянуто роль учителя як посередника в змішаному навчанні та методи для залучення учнів під час роботи з цифровими комунікаціями. Розкрито значення змішаного навчання на уроках математики в старшій школі і висвітлено поради для оптимальної організації такого освітнього процесу. Окреслено потенційні виклики, пов’язані з організацією змішаного навчання на уроках математики в старшій школі: необхідність налагодження доступу до цифрових ресурсів та інтернету, підтримка вчителя інформаційними технологіями, відстеження прогресу учнів і зворотній зв’язок. Репрезентовано переваги змішаного навчання: індивідуалізація, більша активність учнів, гнучкіший графік тощо.

Посилання

Lytvynov A. S. (2019). Pedagogical Provision of Innovations in Education [Pedahohichne zabezpechennya innovatsii v osviti] : a textbook / edited by V. V. BorYsov. Sumy, p. 134. [in Ukrainian].

Vasylieva D. S. (2019). Zmishane navchannya v matematytsi ukrainskoi shkoly [Blended learning in mathematics lessons]. Matematyka v ridnii shkoli [Mathematics in the native school]. Vol. 1. P. 59–63. [in Ukrainian].

Bobrovskyi M. K. (2016). Tekhnolohiia «perevernutykh» urokiv i mozhlyvosti ii vprovadzhennia u navchalnykh zakladakh Kyieva [Technology of «flipped» lessons and possibilities of its implementation in educational institutions of Kyiv]. Problemy ta perspektyvy upravlinnia suchasnoiu stolychnoiu shkoloiu [Problems and prospects of management of the modern metropolitan school] : a collection of scientific articles based on the material of the regional scientific and practical conference. Kyiv : B. Grinchenko Kyiv University. P. 3–6. [in Ukrainian].

Bobrovskyi M. K., Yakubov S. O. (2017). Eksperyment z dystantsiinoho navchannia u shkolakh Kyieva, perekhid do zmishanoho navchannya z elementamy personalizatsii na osnovi platformy Moodle [Experiment on distance learning in schools of Kyiv, transition to blended learning with elements of personalization based on the Moodle platform]. Teoriia i praktyka vykorystannia systemy upravlinnia navchanniam Moodle [Theory and practice of using the Moodle learning management system] : abstracts. Kyiv: KNUBA, pp. 9. [in Ukrainian].

Yakubov S. S. (2015). Inversyvne navchannia. Nova orhanizatsiia shkilnoi osvity [Inverse learning. New organization of school education]. Dyrektor Shkoly [School headmaster]. Kyiv, Vol. 7 (103). P. 57–65. [in Ukrainian].

Yakubov S. S. (2016). Personalizovane navchannia v zahalnoosvitnii shkoli. Osnovni vyznachennia ta shliakh do vprovadzhennia [Personalized learning in secondary school. Basic definitions and the way to implementation]. Dyrektor Shkoly [School headmaster]. Kyiv. Vol. 9 (117). P. 59–72. [in Ukrainian].

Kuzmenko O. P. (2017). Zmishane navchannia yak innovatsiina forma orhanizatsii navxhalnoho protsesu v shkoli [Blended learning as an innovative form of organizing the educational process at school]. Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Hnatiuka. Seriya: pedahohika [Scientific Notes of Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University. Series: Pedagogy]. Ternopil, Vol. 3, P. 140–147. [in Ukrainian].

Shelestova L.V. (2021). Zmishane navchannya v pochatkovii shkoli: metodychni rekomendatsii [Blended learning in primary school: methodological recommendations]. Kyiv: Phoenix, 48 p. [in Ukrainian].

Yarmak V. O. (1992). Kompiuter yak zasib humanizatsii osvity [Computer as a means of humanization of education]. Humanizatsiia nauky i osvity [Humanization of science and education] : materials of the scientific and methodological conference. Kharkiv. P. 48–50. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-10-20

Як цитувати

KAUN, V. (2023). ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ. Педагогічні науки, (81), 28–33. https://doi.org/10.33989/2524-2474.2023.81.289366

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ