РОЛЬ ТУРИСТИЧНО-ЕКСКУРСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПІДВИЩЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • K. SEMENOVA

DOI:

https://doi.org/10.33989/2524-2474.2023.81.289363

Ключові слова:

туристично-екскурсійна діяльність, навчальна екскурсія, навчально-виховний процес, дидактичні принципи, компетентнісний підхід

Анотація

У статті розкриваються особливості туристично-екскурсійної діяльності як комплексного та інтегративного навчально-виховного процесу. Показується її роль у підвищенні ефективності навчально-виховного процесу у закладах загальної середньої освіти. Автор наводить також напрямки реалізації потенціалу туристично-екскурсійної роботи для здійснення компетентнісного підходу у шкільній географії.

Посилання

Bryzhak N. Yu. (2012). Kraeznavcha ta turistichna robota: kurs lekciy dlia studentiv pedagogichnogo facultetu, yaki navchayutsia na specialnosti «Pochatkova osvita». (116 s.). Mukachevo: MDU. [in Ukrainian].

Vasyutina T. M. & Zolotarenko T. O. (2021). Osoblyvosti orhanizatsiyi virtualʹnykh ekskursiy dlya zdobuvachiv pochatkovoyi osvity v umovakh dystantsiynoho navchannya. Suchasni tsyfrovi tekhnolohiyi ta innovatsiyni metodyky navchannya: dosvid, tendentsiyi, perspektyvy. Materialy VII Mizhnarodnoyi naukovo-praktychnoyi internet-konferentsiyi (рр. 72 – 74). Ternopilʹ. [in Ukrainian].

Galasyuk S. S. & Nezdoymynohov S. H. (2013). Orhanizatsiya turystychnykh podorozhey ta ekskursiynoyi diyalʹnosti [tekst]: navch. posib. (178 s.). Kyyiv: «Tsentr literatury». [in Ukrainian].

Heohrafiya. 6 – 9 klasy (2022). Navchalʹna prohrama dlya zakladiv zahalʹnoyi serednʹoyi osvity. 76 s.

Dzekunov A. M. (2014). Navchalna ekskursiia v sistemi shkilnoi ta pozashkilnoi osvity. Pedagogichni nauki: teoriia, innovatsiyni tehnologii. (No. 8 (42). рр. 114 – 125).

Zhytnyk B. O. (2005). Metody navchannya ta aktyvizatsii piznavalʹnoyi diyalʹnosti uchniv. Upravlinnya shkoloyu: Naukovo–metodychnyy zhurnal. Travenʹ (No. 13, рр. 9 – 28).

Kompetentnisne navchannya heohrafiyi v osnovniy shkoli: monohrafiya. (2017). / by general. ed. L. P. Vishnikina. (407 s.). Poltava: TOV «ASMI». [in Ukrainian].

Kostrytsya M. YU. & Oboznyy V. V. (1995). Shkilʹna krayeznavcho–turystychna robota : navch. posibnyk. (220 s.). Kyyiv: Vyshcha shkola. [in Ukrainian].

Panhelov P. T. (2010). Orhanizatsiya i provedennya turyst·sʹko–krayeznavchykh podorozhey: navch. posib. (248 s.). Kyyiv: Akademvydav. [in Ukrainian].

Podlinyaeva O. O. (2016). Virtualna ekskursiia u roboti vchitelya. (рр. 402 – 415.).

Pokolodna M. M. (2017). Organizatsiya ekskursiynoi diyalnosti: pidruchnik. (180 s.). Kharkiv: KhNUMG im. OM Beketova. [in Ukrainian].

Terletsʹka L. P. (2013). Piznavalʹnyy interes yak vyrishalʹnyy chynnyk diyalʹnisnoyi aktyvizatsiyi uchniv. Naukovi zapysky Natsionalʹnoho pedahohichnoho universytetu im. MP Drahomanova. Ser.: Pedahohichni ta istorychni nauky. (No. 11. рр. 172 – 178).

Timetsʹ O. V. (1999). Krayeznavstvo i turyzm/ Uman. derzh. ped. un–t im. P. Tychyny. (120 s.). Kyyiv: Znannya. [inUkrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-10-20

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ