СПЕЦИФІКА ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИМ МОВАМ

Автор(и)

  • O. PAVLENKO
  • V. MOKLIAK

DOI:

https://doi.org/10.33989/2524-2474.2022.80.278224

Ключові слова:

особистісно-орієнтовне навчання іноземним мовам, особистість, особистісно орієнтований підхід, результат навчання, парадигма

Анотація

Висвітлено теоретичні засади використання особистісно-орієнтованого підходу в навчанні. Виділено ряд показників, що характеризують навчання за таким підходом: настанова щодо учня; мета; контакт при взаємодії; засоби; процес; результат. Проаналізовано джерела формування цього підходу, схарактеризовано концепцію, виокремлено ключові принципи застосування особистісно-орієнтованого підходу.

Посилання

Batsevych, F. S. (2008). Filosofiia movy: Istoriia linhvofilosofskykh uchen [Philosophy of language: History of linguistic-philosophical students]: textbook. Kyiv: VTs «Akademiia» [in Ukrainian].

Bezkorovaina, О. V. (2014). Priorytetni tendentsii rozvytku metodyky vykladannia inozemnykh mov ta kultur v konteksti osobystisno oriientovanoho pidkhodu [Priority trends in the development of methods of teaching foreign languages and cultures in the context of a person-oriented approach]. Onovlennia zmistu, form ta metodiv navchannia i vykhovannia v zakladakh osvity [Updating the content, forms and methods of education and upbringing in educational institutions], 9, 17-21 [in Ukrainian].

Bereziuk, О. S. (2012). Metody organizatsii osobystisno oriientovanoho navchannia v osobystisnomu seredovyshchi [Methods of organization of personally oriented learning in the educational environment]. In О. А. Dubasiuk (Ed.), Profesiina pedahohichna osvita: osobystisno oriientovanyi pidkhid [Professional pedagogical education: a person-oriented approach] : monograph (pp. 346-360). Zhytomyr [in Ukrainian].

Cherniakova, О. І. (2013). Osobystisno-oriientovanyi pidkhid u navchanni shkoliariv anhliiskoi movy [A personal-oriented approach in teaching English to schoolchildren]. Psykholinhvistyka [Psycholinguistics], 13, 93-117 [in Ukrainian].

Hrunova, М. (2015). Osobystisno-oriientovana tekhnolohiia navchannia ta vykhovannia [Personal-oriented technology of learning and education]. Retrieved from http://acup.poltava.ua/wp-content/uploads/2015/03/GrinovaM.pdf [in Ukrainian].

Romasheva, N. V. (2009). Vykorystannia osobystisno oriientovanykh tekhnolohii u navchanni inozemnykh mov [The use of personally oriented technologies in teaching foreign languages]. Pedahohichni nauky [Pedagogical sciences], 52, 351-356 [in Ukrainian].

Yatsenko, S. L. (2015) Osobystisno oriientovane navchannia: teoretychyi ta prykladnyi aspekty [Personally oriented training: theoretical and applied aspects]. In Problemy osvity [Problems of education]: scientific and methodical collection (Vol. 85, pp. 231-237). Kyiv [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-29

Як цитувати

PAVLENKO, O., & MOKLIAK, V. (2022). СПЕЦИФІКА ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИМ МОВАМ. Педагогічні науки, (80), 94–100. https://doi.org/10.33989/2524-2474.2022.80.278224

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ