ДИДАКТИЧНА МОДЕЛЬ ВИКЛАДАННЯ КЛАСИЧНОГО ТАНЦЮ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХОРЕОГРАФІЇ

Автор(и)

  • O. TARANTSEVA

DOI:

https://doi.org/10.33989/2524-2474.2022.80.278221

Ключові слова:

дидактична модель, дидактичні умови, хореографія, методика викладання, класичний танець, методологічні підходи, майбутній учитель хореографії, фахова підготовка

Анотація

У статті авторка розкриває актуальність проблеми викладання класичного танцю у фаховій підготовці майбутніх учителів хореографії. Визначено сукупність дидактичних умов викладання класичного танцю у системі фахової підготовки майбутніх учителів хореографії: посилення пізнавального інтересу студентів-хореографів до класичного танцю;візуалізація методик викладання класичного танцю у системі фахової підготовки майбутніх учителів хореографії; створення сучасного навчально-методичного забезпечення для самостійної роботи майбутніх учителів хореографії. Розроблено дидактичну модель викладання класичного танцю у фаховій підготовці майбутніх учителів хореографії, котра презентована сукупністю трьох блоків (методологічно-цільовий, змістово-технологічний та контрольно-оцінювальний).

Посилання

Androshchuk, L. M. (2014). Rozvytok tvorchoho potentsialu maibutnoho vchytelia khoreohrafii u protsesi postanovky tvorchoho proektu [Development of the creative potential of the future choreography teacher in the process of staging a creative project]. Mystetstvo ta osvita [Art and education], 4 (74), 55-59 [іn Ukrainian].

Enska, O. Yu., Maksymenko, A. I., & Tkachenko, I. O. (2020). Kompozytsiia tantsiu ta mystetstvo baletmeistera [Dance composition and choreographer's art]. Sumy: FOP Tsoma S.P. [іn Ukrainian].

Herts, I. I. (2007). Klasychnyi tanets. Metodyka profesiinoho rozvytku tantsivnyka [Classical dance. Methodology of professional development of a dancer]: navchalnyi posibnyk. Kyiv: NAKKKiM [іn Ukrainian].

Hnatiuk, D. O. (2013). Systemno-diialnisnyi pidkhid yak osnova orhanizatsii efektyvnoho navchannia [The system-activity approach as the basis of the organization of effective training]. Pedahohichnyi poshuk [Pedagogical search], 4, 33-37 [іn Ukrainian].

Kononets, N., Baliuk, V., Zhamardiy, V., Petrenko, L., Pomaz, Yu., Kravtsova, N., & Shkola, O. (2021). Didactic model of information and communication competence formation of future specialists of economic. Journal for Educators, Teachers and Trainers, 12 (4), 170-181 [in English].

Kononets, N., Grynova, M., Zhamardiy, V., Mamon, O., & Liulka, H. (2020). Problems of Implementation of The System of Resource-Based Learning of Future Teachers of Physical Culture. International Journal of Applied Exercise Physiology (IJAEP), 9 (12), 50-60 [in English].

Kononets, N., Ilchenko, O., & Mokliak, V. (2020). Future teachers resource-based learning system: experience of higher education institutions in Poltava city, Ukraine. Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE, 21, 3, 14, 199-220 [in English].

Putilina, T. M. (2017). Suchasni metody v metodytsi vykladannia klasychnoho tantsiu [Modern methods of teaching classical dance]. Pedahohichni nauky [Pedagogical sciences], 133, 190-194 [іn Ukrainian].

Shylova, L. M., & Semenova, N. M. (Comps.). (2020). Klasychnyi tanets ta metodyka yoho vykladannia: konspekt lektsii navchalnoi dystsypliny pershoho (bakalavrskoho) rivnia vyshchoi osvity haluzi znan 02 Kultura i mystetstvo spetsialnosti 024 Khoreohrafiia osvitnoi prohramy Suchasna khoreohrafiia [Classical dance and its teaching methods: synopsis of lectures of the first (bachelor) level of higher education in the field of knowledge 02 Culture and art of the specialty 024 Choreography of the educational program Modern choreography]. Kharkiv: KhDAK [іn Ukrainian].

Tsvetkova, L. Iu. (2007). Metodyka vykladannia klasychnoho tantsiu [Methods of teaching classical dance]: pidruchnyk. Kyiv [іn Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-29

Як цитувати

TARANTSEVA, O. (2022). ДИДАКТИЧНА МОДЕЛЬ ВИКЛАДАННЯ КЛАСИЧНОГО ТАНЦЮ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХОРЕОГРАФІЇ. Педагогічні науки, (80), 76–80. https://doi.org/10.33989/2524-2474.2022.80.278221

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ