ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КУРСУ «ПЕДАГОГІКА ФІЗКУЛЬТУРНО-СПОРТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ»

Автор(и)

  • O. MOMOT
  • S. NOVIK

DOI:

https://doi.org/10.33989/2524-2474.2022.80.278212

Ключові слова:

фізкультурно-спортивна діяльність, майбутній вчитель фізичної культури, фізична культура, заклад вищої освіти, навчальна дисципліна

Анотація

У статті розкрито зміст і структуру програми навчальної дисципліни «Педагогіка фізкультурно-спортивної діяльності», відповідно до освітньо-професійної програми підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 014 Середня освіта (Фізична культура), яку впроваджено в освітній процес факультету фізичного виховання Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленко, мета полягаэ в формуванні у студентів системи знань та професійно-педагогічних навичок, необхідних для організаторської, методичної та виховної роботи з питань фізичного та спортивного виховання.
Очікуваними результатами навчання з дисципліни є: назвати теоретичні основи процесу фізичного і спортивного виховання дітей різного віку і статі, теоретико-методичні основи фізичного виховання в освітніх інституціях різного типу, закономірності фізичного розвитку дітей різного віку і статі; творчо застосовувати отримані знання з теорії фізичного і спортивного виховання при вирішенні педагогічних, навчально-вихованих, науково-методичних завдань з урахуванням вікових і індивідуальних відмінностей дітей; оцінювати і аналізувати рівень фізичного розвитку і фізичної підготовленості дітей різного віку до певного виду спорту; планувати, організовувати і здійснювати роботу з фізичного і спортивного виховання дітей різного віку і статі; формувати у дітей систему знань, умінь і свідому потребу в систематичних заняттях фізичною культурою і спортом та в здоровому способі життя.
Проаналізовано наукові дослідження, які присвячені проблемі професійно-педагогічної підготовки учителя фізичної культури.

Посилання

Afonin, V., & Senytsia, A. (2004). Teoriia i praktyka profesiinoi pidhotovky studentiv instytutiv fizychnoi kultury (IFK) yak pedahohichna problema [Theory and practice of professional training of students of physical culture institutes (IFC) as a pedagogical problem]. In Moloda sportyvna nauka Ukrainy [Young sports science of Ukraine]: zb. nauk. prats (Vol. 4, pp. 710). Lviv: NVF «Ukrainski tekhnolohii» [in Ukrainian].

Khoma, T. V. (2020). Pedahohika fizychnoho vykhovannia i sportu: teoretykopraktychnyi suprovid do samostiinoi roboty studentiv [Pedagogy of physical education and sports: theoretical and practical support for independent work of students]: navchalnyi posibnyk. Uzhhorod: Hoverla [in Ukrainian].

Karchenkova, M. V. (2006). Pedahohichni umovy formuvannia hotovnosti maibutnikh uchyteliv fizychnoi kultury do profesiinoi diialnosti [Pedagogical conditions for the formation of the readiness of future teachers of physical culture for professional activity]. (Extended abstract of PhD diss.). Pereiaslav-Khmelnytskyi [in Ukrainian].

Momot, O. O. (2016). Prohramne zabezpechennia kursu «Tekhnolohii stvorennia zdoroviazberezhuvalnoho seredovyshcha u vyshchykh navchalnykh zakladakh» [Software for the course "Technologies of creating a health-preserving environment in higher educational institutions"]. Pedahohichni nauky: teoriia, istoriia, innovatsiini tekhnolohii [Pedagogical sciences: theory, history, innovative technologies], 3 (57), 406-411 [in Ukrainian].

Naumchuk, V. I. (2002). Profesiina pidhotovka maibutnikh vchyteliv fizychnoi kultury v protsesi samostiinoi roboty zi sportyvnykh ihor [Professional training of future physical culture teachers in the process of independent work on sports games]. (Extended abstract of PhD diss.). Ternopil [in Ukrainian].

Slipetskyi, V. P. Suchasni vymohy i shliakhy udoskonalennia protsesu pidhotovky maibutnikh vchyteliv fizychnoi kultury [Modern requirements and ways to improve the process of training future physical education teachers]. Retrieved from http://dspace.luguniv.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/3991/1/Slipetskii.pdf [in Ukrainian].

Sushchenko, L., & Malikov, M. (2004). Pro pedahohichni tekhnolohii, spriamovani na osobystisno oriientovanyi pidkhid do profesiinoi pidhotovky maibutnikh fakhivtsiv fizychnoho vykhovannia ta sportu [About pedagogical technologies aimed at a personally oriented approach to the professional training of future specialists in physical education and sports]. Naukovi zapysky Ternopilskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu [Scientific notes of Ternopil State Pedagogical University], 4, 121-124 [in Ukrainian].

Zabora, A. V. (2004). Formuvannia znan i navychok maibutnikh vchyteliv fizychnoi kultury v protsesi vyvchennia dystsyplin «Teoriia i metodyka fizychnoho vykhovannia» i «Himnastyka z metodykoiu vykladannia» [Formation of knowledge and skills of future physical education teachers in the process of studying the disciplines "Theory and methods of physical education" and "Gymnastics with teaching methods"]. (Extended abstract of PhD diss.). Lviv [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-29

Як цитувати

MOMOT, O., & NOVIK, S. (2022). ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КУРСУ «ПЕДАГОГІКА ФІЗКУЛЬТУРНО-СПОРТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ». Педагогічні науки, (80), 47–51. https://doi.org/10.33989/2524-2474.2022.80.278212

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ