МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНО-ВОЛЬОВИХ ЯКОСТЕЙ УЧНІВ ЗАСОБАМИ СПОРТИВНИХ ІГОР
DOI:
https://doi.org/10.33989/2524-2474.2022.80.278189Ключові слова:
учні, спортсмени, фізкультурно-спортивна діяльність, навчально-тренувальний процес, педагогічні умови, морально-вольові якостіАнотація
У статті теоретично обґрунтовано модель формування морально-вольових якостей учнів засобами спортивних ігор з використанням комплексу педагогічних умов, що базувалась на системному та діяльнісному підході, з використанням загальнодидактичних принципів навчання і принципів застосування засобів фізичної культури, у формі навчально-тренувальних занять та змагань з волейболу під керівництвом тренера, з урахуванням вікових особливостей, фізичного та індивідуального розвитку учнів.
Модель розглянуто як сукупність цільового, організаційно-змістовного, процесуального та діагностичного блоків, взаємопов'язаних між собою, що дозволяють організовувати і здійснювати акцентовану й цілеспрямовану роботу тренерів і самих спортсменів.
Посилання
Bershadska, O. V. Emotsiino-volova sfera sportsmeniv pidlitkiv [Emotional and volitional sphere of adolescent athletes]. Retrieved from https://vseosvita.ua/library/emocijno-volova-sfera-sportsmeniv-pidlitkiv-426541.html [in Ukrainian].
Garanina, J. G., & Chernus, D. A. Osobennosti emotsionalno-volevyih kachestv sportsmenov [Peculiarities of emotional-volitional qualities of athletes]. [in Russian].
Kostiukevych, V. M. (2014). Teoriia i metodyka sportyvnoi pidhotovky (na prykladi komandnykh ihrovykh vydiv sportu) [Theory and methodology of sports training (on the example of team playing sports)]. Vinnytsia: Planer [in Ukrainian].
Zaitseva, Yu. V., Kornosenko, O. K., & Taranenko, I. V. (2022). Pedahohichni umovy vykhovannia emotsiino-volovykh yakostei voleibolistiv [Pedagogical conditions for the education of emotional and volitional qualities of volleyball players]. Pedahohichni nauky [Pedagogical Sciences], 79, 18-23 [in Ukrainian].