ВПЛИВ СУЧАСНИХ РОЗВИВАЛЬНИХ ІГОР НА ФОРМУВАННЯ ІГРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2524-2474.2022.80.278175Ключові слова:
ігрова діяльність, дитина дошкільного віку, ігрова компетентність, розвивальна граАнотація
У статті розкрито особливості формування ігрової компетентності у дітей дошкільного віку. Проаналізовано погляди сучасних дослідників на проблему організації ігрової діяльності в закладі дошкільної освіти. Автором вказано на особливості впровадження розвивальних ігор у освітній процес сучасного ЗДО. Вказано на характерні особливості розвивальних ігор та їх місце серед інших видів ігор, що використовуються у роботі з дошкільниками. Здійснено експериментальне дослідження, що підтвердило припущення автора щодо ефективності розвивальних ігор у процесі формування ігрової компетентності.
Посилання
Bazovyi komponent doshkilnoi osvity [Basic component of preschool education]. (2021). Retrieved from https://mon.gov.ua/storage/app/media/rizne/2021/12.01/Pro_novu_redaktsiyu%20Bazovoho%20komponenta%20doshkilnoyi%20osvity.pdf [in Ukrainian].
Bortniuk, K., & Paletska, A. (2021). Vplyv rozvyvaiuchykh ihor na formuvannia hotovnosti dytyny doshkilnoho viku do navchannia v shkoli [The impact of educational games on the formation of readiness of a child of preschool age to study at school]. Retrieved from: zbirnyk_2_2021.pdf [in Ukrainian].
Kovalevska, N., & Pasichnichenko, A. (2020). Navchalna dystsyplina “Tekhnolohii formuvannia ihrovoi kompetentnosti” u systemi profesiinoi pidhotovky maibutnikh vykhovateliv ditei doshkilnoho viku [Educational discipline “Technologies of formation of game competence” in the system of professional training of future teachers of preschool children]. Naukovi zapysky VDPU imeni Mykhaila Kotsiubynskoho. Seriia: pedahohika i psykholohiia [Scientific notes of VSPU named after Mikhail Kotsyubinsky. Series: pedagogy and psychology], 63, 119-123 [in Ukrainian].
Krutii, K., Desnova , I., & Zameliuk, M. (2022). Samodiialna hra dytyny doshkilnoho viku: vazhlyvist yedynykh terminolohichnykh pidkhodiv [Amateur game of a child of preschool age: the importance of unified terminological approaches]. Akademichni studii. Seriia “Pedahohika” [Academic studies. Series "Pedagogy"], 1, 122-132. DOI https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2022.1.18 [in Ukrainian].
Nechyporuk, N. (2019). Formuvannia ihrovoi kompetentnosti ditei doshkilnoho viku [Formation of play competence of preschool children]. Retrieved from https://core.ac.uk/download/pdf/287724506.pdf#page=165 [in Ukrainian].
Nikitin, B. P. (1991). Skhodynky tvorchosti, aba Rozvyvaiuchi ihry [The Steps of Creativity, or Developing Games]. Kyiv: Radianska shkola [in Ukrainian].
Roshynets, T. M. Vykorystannia rozvyvalnoi hry, yak priorytetnoho rozvytku intelektualnykh zdibnostei doshkilniat [Use of developmental game as a priority development of intellectual abilities of preschoolers]. Retrieved from https://vseosvita.ua/library/vikoristanna-rozvivalnoi-gri-ak-prioritetnogo-rozvitku-intelektualnih-zdibnostej-doskilnat-232446.html [in Ukrainian].