ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ХОРЕОГРАФІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ПРОЄКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • M. TKACHENKO

DOI:

https://doi.org/10.33989/2524-2474.2022.79.264558

Ключові слова:

професійна діяльність майбутніх хореографів, професійна компетентність хореографа, мистецька діяльність, проєктні технології, спецкурс «Проєктні технології у професійній діяльності хореографа», проєктні технології у професійній діяльності майбутніх хореографів

Анотація

У статті окреслено вимоги до роботи майбутнього хореографа на основі використання проєктних технологій у професійній діяльності. Охарактеризовано сутність практико-орієнтованого підходу до застосування проєктних технологій у професійній підготовці майбутніх хореографів. Розкрито зміст спецкурсу «Проєктні технології у професійній діяльності хореографа».

Посилання

Vasylenko, K. (1997). Ukrainskyi tanets [Ukrainian dance]. Kyiv [in Ukrainian].

Dobroliubova, N. (2021). Formuvannia hotovnosti maibutnikh vykladachiv khoreohrafii do zastosuvannia IKT u profesiinii diialnosti [Formation of readiness of future teachers of choreography to use ICT in professional activity]. (PhD diss.). Kharkiv [in Ukrainian].

Serdiuk, T. (2011). Profesiina pidhotovka studentiv-khoreohrafiv do maibutnoi diialnosti [Professional preparation of students-choreographers for future activity]. Pedagogical sciences, 58(2), 385-390 [in Ukrainian].

Tarantseva, O. (2001). Ukrainskyi narodnyi tanets yak zasib formuvannia fakhovykh umin maibutnikh uchyteliv khoreohrafii [Ukrainian folk dance as a means of forming professional skills of future choreography teachers]. Pedagogical sciences, 1, 159-165 [in Ukrainian].

Khaiie, L. (2019). Formuvannia hotovnosti maibutnikh uchyteliv muzyky do vokalno-khorovoi roboty iz zastosuvanniam proektnykh tekhnolohii [Formation of readiness of future music teachers for vocal and choral work with the use of project technologies]. (PhD diss.). Kyiv [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-09-19

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ