ІНТЕГРАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ І ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • Yu. ZAITSEVA
  • I. TARANENKO
  • O. KORNOSENKO

DOI:

https://doi.org/10.33989/2524-2474.2020.75-76.226369

Ключові слова:

діяльнісний підхід, заклади загальної середньої освіти, майбутні учителі фізичної культури, фізкультурноспортивна робота, педагогічні умови

Анотація

У статті обґрунтовано педагогічну умову – інтеграція навчальної і професійної діяльності в закладах загальної середньої освіти майбутніх учителів фізичної культури у процесі фахової підготовки, яка спрямована на реалізацію діяльнісного підходу у навчанні, цілеспрямоване включення студентів у самостійну і творчу діяльність з організації фізкультурно-спортивної роботи з учнями закладів загальної середньої освіти та інших фізкультурно-спортивних закладів, де у ході реального навчального процесу набували педагогічного досвіду.
Встановлено, що під керівництвом викладачів фахових дисциплін, учителів фізичної культури, тренерів та інших фахівців, студенти ефективно здійснювали багатофункціональну професійну діяльність, а саме: виконували функції учителя фізичної культури, вихователя, тренера, спортивного судді, керівника, дослідника, носія загальнокультурних цінностей та цінностей фізичної культури і спорту, що мало своє відображення в організації уроків фізичної культури, організації фізкультурно-оздоровчої та спортивно-масової діяльності учнів у режимі навчального дня й у позакласний час. З’ясовано вплив педагогічної умови на ефективність фахової підготовки студентів факультету фізичного виховання.

Посилання

Khmiliarchuk, N. (2007). Pedahohichni umovy orhanizatsii navchalnoi praktyky maibutnikh menedzheriv turystychnoi sfery [Pedagogical conditions of the organization of educational practice of future managers of the tourist sphere]. (Extended abstract PhD. dissertation). Vinnytsia [in Ukrainian].

Maksymchuk, B. (2007). Pidhotovka maibutnikh uchyteliv pochatkovykh klasiv do orhanizatsii sportyvno masovoi roboty [Preparation of future primary school teachers for the organization of mass sports work]. (Extended abstract PhD. dissertation). Vinnytsia [in Ukrainian].

Panhelova, N. Ye., Petrenko, I. H., Danylko, M. T., & Trotsenko, V. V. (2003). Pedahohichna praktyka studentiv fakultetu fizychnoho vykhovannia [Pedagogical practice of students of the Faculty of Physical Education]. Kyiv: Oriiany [in Ukrainian].

Pyskun, O. (2009). Dydaktychni zasady khudozhnokonstruktorskoi pidhotovky maibutnoho vchytelia trudovoho navchannia [Didactic principles of artistic and design training of future teachers of labor education]. (Extended abstract PhD. dissertation). Chernihiv [in Ukrainian].

Zakharina, Ye. (2011). Profesiina pidhotovka maibutnikh uchyteliv fizychnoi kultury do pozaklasnoi ta pozashkilnoi ozdorovcho-vykhovnoi roboty v umovakh suchasnoi paradyhmy osvity [Professional training of future physical education teachers for extracurricular and extracurricular health and educational work in the modern paradigm of education]. Aktualni problemy derzhavnoho upravlinnia, pedahohiky ta psykholohii [Current issues of public administration, pedagogy and psychology], 2, 247-251. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-12

Як цитувати

ZAITSEVA, Y., TARANENKO, I., & KORNOSENKO, O. (2020). ІНТЕГРАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ І ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ. Педагогічні науки, (75-76), 50–55. https://doi.org/10.33989/2524-2474.2020.75-76.226369

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ