СТВОРЕННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ МУЗЕЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРОГРАМИ У СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ

Автор(и)

  • N. PUSEPLINA

DOI:

https://doi.org/10.33989/2524-2474.2019.74.196659

Ключові слова:

музей, музейно-педагогічна програма, музейно-педагогічна діяльність, освітній потенціал музею

Анотація

У статті розкрита проблема створення та реалізації музейно-педагогічної програми у підготовці майбутніх викладачів вищої школи, використання освітнього потенціалу музеїв вишу. З’ясовано доцільність використання колекцій із науково-дослідницькою та освітньо-виховною метою, розповсюдження знань, закладених у першоджерелах; спрямованість виховного процесу на розвиток ініціативи та самостійності особистості, виховання естетичного смаку, моральності, формування світогляду, творчої активності; усвідомлення здатності музеїв нести інформацію про навколишній світ та про наочно-порівняльні способи одержання цієї інформації передбачає необхідність розробки та реалізації музейно-педагогічної програми у системі підготовки магістрів до професійної діяльності.

Посилання

Gogiberidze, G. M., Chesnjak, M. G. (2007). Formirovanie muzejnoj pedagogіki [The formation of museum pedagogy]. Prepodavanie istorii v shkole [Teaching history at school], 8, 3-5 [in Russian].

Otchet o estestvenno-istoricheskom muze Poltavskago Gubernskago Zemstva za 1908 god [Report on the Natural History Museum of the Poltava Provincial Zemstvo in 1908]. (1908). Poltava [in Russian].

Pro muzei ta muzeinu spravu [About museums and museum work]. № 249/95-ВР. (1995). Vidomosti Verkhovnoi Rady Ukrainy [Information of the Verkhovna Rada of Ukraine], 25, p. 191 [in Ukrainian].

Stoljarov, B. A. (2004). Muzejnaja pedagogika. Istorija, teorija, praktika [Museum pedagogy. History, Theory, Practice]. Moskva: Vyssh. shk. [in Russian].

##submission.downloads##

Як цитувати

PUSEPLINA, N. (2019). СТВОРЕННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ МУЗЕЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРОГРАМИ У СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ. Педагогічні науки, (74), 78–81. https://doi.org/10.33989/2524-2474.2019.74.196659

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ