СУТНІСТЬ І СТРУКТУРА ІНТЕРАКТИВНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2524-2474.2019.74.196655Ключові слова:
професійна готовність, педагог дошкільної освіти, інтерактивні педагогічні технологіїАнотація
У статті обґрунтовуються теоретичні основи готовності майбутніх педагогів ЗДО до застосування інтерактивних педагогічних технологій у професійній діяльності. З’ясовано, що застосування інтерактивних педагогічних технологій в освітній процес є однією зі складових загальної системи формування готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності. Зазначено, що готовність фахівців з дошкільного виховання до професійної діяльності об’єднує у собі ті необхідні компетентності, мотиви, мотивації, настанови, досвід, котрі при поєднані з психічними процесами і якостями, набувають таких властивостей і станів, які забезпечують можливість ефективно організовувати освітню діяльність та оптимально нею управляти.
Посилання
Busel, V. T. (Ed.). (2004). Velykyi tlumachnyi slovnyk suchasnoi ukrainskoi movy [A great explanatory dictionary of modern Ukrainian]. Irpin: Perun [in Ukrainian].
Dychkivska, I. M. (2004). Innovatsiini pedahohichni tekhnolohii [Innovative pedagogical technologies]. Kyiv: Akademvydav [in Ukrainian].
H’ell, L., & Zigler, D. (1998). Teorii lichnosti (osnovnye polozhenija, issledovanija i primenenie) [Theories of personality (key points, research and application)]. Sankt-Peterburg: Piter Kom [in Russian].
Hluzman, N. A. (2010). Metodyko-matematychna kompetentnist maibutnikh uchyteliv pochatkovykh klasiv; [Methodological and mathematical competence of future primary school teachers]. Kyiv: Vyshcha shk. XXI [in Ukrainian].
Komar, O. Teoretychni ta metodychni zasady pidhotovky maibutnikh uchyteliv pochatkovoi shkoly do zastosuvannia interaktyvnoi tekhnolohii [Theoretical and methodological principles for the preparation of future primary school teachers for the use of interactive technology]. (Extended abstract of PhD dissertation). Uman [in Ukrainian].
Kondrashova, L. V. Kontseptsiia «Vzaiemodii moralnykh i psykholohichnykh yakostei u zmisti pedahohichnoho profesionalizmu» [The concept of “Interaction of moral and psychological qualities in the content of pedagogical professionalism”]. In L. V. Kondrashova (Ed.) Profesiine stanovlennia maibutnoho vchytelia: monohrafichnyi ohliad [Professional Formation of the Future Teacher: A Monographic Review] (pp. 6-34). Kryvyi Rih [in Ukrainian].
Kucheriavyi, O. H. (2011). Pedahohika: osobystisno-rozvyvalni [Pedagogy: personal development]. Kyiv: Nauk. dumka [in Ukrainian].
Panfilova, A. P.(2003). Igrotehnicheskij menedzhment. Interaktivnye tehnologii dlja obuchenija i organizacionnogo razvitija per- sonala [Game-technical management. Interactive technologies for training and organizational development of staff]. Sankt-Peterburg: Znanie [in Russian].
Pedahohichna tekhnolohiia [Pedagogical technology]. (2001). In M. D. Yarmachenko (Ed.). Pedahohichnyi slovnyk [Pedagogical dictionary] (pp. 359). Kyiv: Ped. dumka [in Ukrainian].
Selevko, G. K. (2005). Pedagogicheskie tehnologii na osnove informacionno-komunikacionnyh sredstv [Pedagogical technologies based on information and communication tools]. Moskva: NII shk. tehn. [in Russian].
Slastjonin, V. A., & Mishhenko, A I. (1991). Professional’no-pedagogicheskaja podgotovka sovremennogo uchitelja [Professional and pedagogical training of a modern teacher]. Sovetskaja pedagogіka [Soviet pedagogy], 10, 79-84 [in Russian].
Syniavskyi, V. V., & Melnyk, O. V. (Comps.). (2007). Slovnyk-dovidnyk z profesiinoi oriientatsii uchniv [Vocabulary guide for students’ vocational guidance]. Kyiv: Mehaprynt [in Ukrainian].
Tekhnolohiia [Technology]. (2000). In S. P. Morozov, & Shkaraputa, L. M. (Comps.). Slovnyk inshomovnykh sliv [Dictionary of foreign words] (p. 573). Kyiv: Nauk. dumka [in Ukrainian].