СУТНІСТЬ І СТРУКТУРА ІНТЕРАКТИВНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • I. LIUBCHENKO
  • A. KUCHAI

DOI:

https://doi.org/10.33989/2524-2474.2019.74.196655

Ключові слова:

професійна готовність, педагог дошкільної освіти, інтерактивні педагогічні технології

Анотація

У статті обґрунтовуються теоретичні основи готовності майбутніх педагогів ЗДО до застосування інтерактивних педагогічних технологій у професійній діяльності. З’ясовано, що застосування інтерактивних педагогічних технологій в освітній процес є однією зі складових загальної системи формування готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності. Зазначено, що готовність фахівців з дошкільного виховання до професійної діяльності об’єднує у собі ті необхідні компетентності, мотиви, мотивації, настанови, досвід, котрі при поєднані з психічними процесами і якостями, набувають таких властивостей і станів, які забезпечують можливість ефективно організовувати освітню діяльність та оптимально нею управляти.

Посилання

Busel, V. T. (Ed.). (2004). Velykyi tlumachnyi slovnyk suchasnoi ukrainskoi movy [A great explanatory dictionary of modern Ukrainian]. Irpin: Perun [in Ukrainian].

Dychkivska, I. M. (2004). Innovatsiini pedahohichni tekhnolohii [Innovative pedagogical technologies]. Kyiv: Akademvydav [in Ukrainian].

H’ell, L., & Zigler, D. (1998). Teorii lichnosti (osnovnye polozhenija, issledovanija i primenenie) [Theories of personality (key points, research and application)]. Sankt-Peterburg: Piter Kom [in Russian].

Hluzman, N. A. (2010). Metodyko-matematychna kompetentnist maibutnikh uchyteliv pochatkovykh klasiv; [Methodological and mathematical competence of future primary school teachers]. Kyiv: Vyshcha shk. XXI [in Ukrainian].

Komar, O. Teoretychni ta metodychni zasady pidhotovky maibutnikh uchyteliv pochatkovoi shkoly do zastosuvannia interaktyvnoi tekhnolohii [Theoretical and methodological principles for the preparation of future primary school teachers for the use of interactive technology]. (Extended abstract of PhD dissertation). Uman [in Ukrainian].

Kondrashova, L. V. Kontseptsiia «Vzaiemodii moralnykh i psykholohichnykh yakostei u zmisti pedahohichnoho profesionalizmu» [The concept of “Interaction of moral and psychological qualities in the content of pedagogical professionalism”]. In L. V. Kondrashova (Ed.) Profesiine stanovlennia maibutnoho vchytelia: monohrafichnyi ohliad [Professional Formation of the Future Teacher: A Monographic Review] (pp. 6-34). Kryvyi Rih [in Ukrainian].

Kucheriavyi, O. H. (2011). Pedahohika: osobystisno-rozvyvalni [Pedagogy: personal development]. Kyiv: Nauk. dumka [in Ukrainian].

Panfilova, A. P.(2003). Igrotehnicheskij menedzhment. Interaktivnye tehnologii dlja obuchenija i organizacionnogo razvitija per- sonala [Game-technical management. Interactive technologies for training and organizational development of staff]. Sankt-Peterburg: Znanie [in Russian].

Pedahohichna tekhnolohiia [Pedagogical technology]. (2001). In M. D. Yarmachenko (Ed.). Pedahohichnyi slovnyk [Pedagogical dictionary] (pp. 359). Kyiv: Ped. dumka [in Ukrainian].

Selevko, G. K. (2005). Pedagogicheskie tehnologii na osnove informacionno-komunikacionnyh sredstv [Pedagogical technologies based on information and communication tools]. Moskva: NII shk. tehn. [in Russian].

Slastjonin, V. A., & Mishhenko, A I. (1991). Professional’no-pedagogicheskaja podgotovka sovremennogo uchitelja [Professional and pedagogical training of a modern teacher]. Sovetskaja pedagogіka [Soviet pedagogy], 10, 79-84 [in Russian].

Syniavskyi, V. V., & Melnyk, O. V. (Comps.). (2007). Slovnyk-dovidnyk z profesiinoi oriientatsii uchniv [Vocabulary guide for students’ vocational guidance]. Kyiv: Mehaprynt [in Ukrainian].

Tekhnolohiia [Technology]. (2000). In S. P. Morozov, & Shkaraputa, L. M. (Comps.). Slovnyk inshomovnykh sliv [Dictionary of foreign words] (p. 573). Kyiv: Nauk. dumka [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

LIUBCHENKO, I., & KUCHAI, A. (2019). СУТНІСТЬ І СТРУКТУРА ІНТЕРАКТИВНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Педагогічні науки, (74), 64–68. https://doi.org/10.33989/2524-2474.2019.74.196655

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ