КОНЦЕПЦІЯ ТА ЕТАПИ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗРОБКИ ON LINE КУРСІВ У ВИЩОМУ МЕДИЧНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2524-2474.2019.74.196650Ключові слова:
вищий медичний навчальний заклад, on line курси, технологія розробки on line курсів, хмарні сервіси, електронне дистанційне навчання майбутніх лікарів, критерії якості on line курсів, система аналізу якості on line курсівАнотація
Особливістю медичної освіти в Україні є збереження традицій системи післядипломної освіти лікарів, завдяки якій реалізується концепція навчання протягом життя. Пропозиція в. о. міністра МОЗ України У.Є.Супрун про можливості широкого використання on line курсів для лікарів та провізорів в системі до дипломної медичної освіти, дозволила по-іншому поглянути на шляхи впровадження інноваційних IT технологій. Проведений аналіз питання застосування навчальних платформ (LMS) у вищих навчальних закладах України показав наявність ринку інструментів on line навчання. Кожен вищий навчальний заклад має можливість обрати їх, орієнтуючись на структуру інформаційного середовища, наявні електронні ресурсів, рівень інформаційно-комунікаційних навичок викладачів та студентів та ін. В статті запропоновано концепцію та технологію розробки on line курсів у вищому медичному навчальному.
Посилання
Ivankova, N. A. (2019). Systema pidhotovky maibutnikh likariv do dystantsiinoho elektronnoho navchannia pry vyvchenni navchalnoho predmete «Medychna informatyka» [The system of preparation of future doctors for distance e-learning in studying the subject “Medical Informatics”]. Innovative Pedagogy, 1(9), 143-147 [in Ukrainian].
Kolesnyk, Yu. M., Avramenko, M. O., Morhuntsova, S. A., & Ryzhov, O. A. (2017). Stratehiia vprovadzhennia kursiv za vyborom na bazi tekhnolohii onlain-kursiv na platformi edX [A strategy for introducing electives based on edX online course technology]. Medical Education, 3, 75-79. doi: 10.11603/me.2414-5998.2018.2.8962 [in Ukrainian].
Kurochkin, M. I. (2015). Dosvid vykorystannia systemy dystantsiinoho navchannia Moodle u samopidhotovtsi likariv-interniv dytiachykh anesteziolohiv [Experience of using the Moodle distance learning system in self-training of pediatric anesthetists]. Bulletin of problems biology and medicine, 3(1), 56-58 [in Ukrainian].
Melnychuk, O. S. (Ed.). (1974). Slovnyk inshomovnykh sliv [Dictionary of foreign words]. Kyiv: URE [in Ukrainian].
Morhun, I. A., & Botsula, M. P. (2015). Pro yakist kontentu elektronnykh navchalnykh kursiv u konteksti realizatsii vidpovidnoi informatsiinoi tekhnolohii avtomatyzovanoi obrobky danykh [On the quality of content of e-learning courses in the context of implementation of relevant information technology of automated data processing]. Visnyk of Vinnytsia Politechnical Institute, 1, 98-107 [in Ukrainian].
Morze, N. V. (2004). Metodyka navchannia informatyky [Methods of teaching computer science] (Ch. 1: Zahalna metodyka navchannia informatyky [General methodology of teaching computer science]. Kyiv: Navch. knyha [in Ukrainian].
Myrutenko, L. V. (2016). Systema otsinky yakosti dystantsiinoi osvity v ukraini: osnovni problemy i zadachi [Quality system for distance education in Ukraine: main problems and tasks]. Information processing systems, 3(140), 260-263 [in Ukrainian].
Shkodzinskyi, O. K., & Lutskiv, M. M. (2019). Intehratsiia khmarnykh servisiv u systemu elektronnoho navchannia ATUTOR [Integration of cloud services into the ATUTOR e-learning system]. In Materialy XXI naukovoi konferentsii Ternopilskoho natsionalnoho tekhnichnoho universytetu imeni Ivana Puliuia [Proceedings of the XXI Scientific Conference of Ternopil Ivan
Pulyuy National Technical University] (pp. 78). Ternopil [in Ukrainian].