ВИКОРИСТАННЯ ОСНОВНИХ ІДЕЙ В.О. СУХОМЛИНСЬКОГО В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ УЧИТЕЛЯ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2524-2474.2018.72.176135Ключові слова:
учитель, студент, школа, навчання, виховання, педагогічна майстерністьАнотація
Справжній педагог повинен працювати на майбутнє, випереджати свій час. Його має хвилювати не лише окрема індивідуальність, а й світ людей. Завдяки цьому педагогічна професія стає творчою місією. Місія педагога – це не лише його власні інтереси, мотиви, плани. Він є посередником між дітьми та системою ідей, традиціями, культурою свого народу і людства. Його обов’язок – виховувати гідних людей, здатних примножувати здобутки людської цивілізації.Посилання
Amonashvili Sh. O. Psykholohycheskye osnovi pedahohycheskoho sotrudnychestva. K. : Osvita, 1991. 111 s.
Vashchenko H. H. Zahalni metody navchannia: pidruchnyk dlia pedahohiv. K. : Ukrainska vydavnycha spilka, 1997. 441 s.
Honcharenko S. U. Ukrainskyi pedahohichnyi slovnyk / hol. red. S. Holovko. K. : Lybid, 1997. 373 s.
Pro osvitu : Zakon Ukrainy № 2145-VIII / Vidomosti Verkhovnoi Rady (VVR). URL: http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19
Pedahohichna maisternist / I. A. Ziaziun ta in. ; za red. I. A. Ziaziuna. K. : Vyshcha shk., 1997. 349 s.
Sukhomlynskyi V. O. Sto porad vchytelevi. Vybrani tvory : v 5 t. K. : Rad. shk., 1976. T. 2. S. 419–654.
##submission.downloads##
Опубліковано
2019-08-16
Як цитувати
Kravchenko, I., & Maslo, Y. (2019). ВИКОРИСТАННЯ ОСНОВНИХ ІДЕЙ В.О. СУХОМЛИНСЬКОГО В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ УЧИТЕЛЯ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ. Педагогічні науки, (72), 123–126. https://doi.org/10.33989/2524-2474.2018.72.176135
Номер
Розділ
ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕОРІЇ ТА ОСВІТНЬОЇ ПРАКТИКИ