РОЗВИТОК ПРОСВІТНИЦЬКО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ВИХОВАННЯ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ДУХОВНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ ПРИ КИЄВО-ПЕЧЕРСЬКІЙ ЛАВРІ У ХІХ -ХХ СТ.

Автор(и)

  • V. Fazan

DOI:

https://doi.org/10.33989/2524-2474.2018.72.176127

Ключові слова:

вищі навчальні духовні заклади, моральне богослов’я, просвітництво, Київська духовна академія, викладання

Анотація

Розвиток просвітницько-педагогічної діяльності та виховання у вищих навчальних духовних закладах України при Києво-Печерській Лаврі розпочався з середини з середини ХІХ століття. Цьому сприяло виділення педагогічних дисциплін з контексту філософії та морального богослов’я, посилення світських аспектів викладання просвітницько-педагогічних дисциплін і вимога підготовки якісних педагогічних кадрів. Було створено цілий ряд навчальних посібників і підручників, які оцінювали як сучасники, так і наступні покоління вчених, педагогів, викладачів.

Посилання

Izvlechenie iz zhurnalov soveta imperskoi Kievskoi Dukhovnoi Akademii za 1907–1908 uchebnyi god. K. : Tipogr. I. I. Gorbunova, 1905. 395 s.

Makkaveiskii N. K. Pastyrskoe bogoslovie i pedagogika v kurse nauk Dukhovnykh Akademii. Trudy Kievskoi dukhovnoi Akademii. 1898. No. 2. S. 204–224.

Voskresnoe chtenie za 1880 god, izdavaemoe pri Kievskoi Dukhovnoi Akademii. K. : Tipogr. G. T. Korchak-Novitskago, 1880. 560 s.

Pevnitskii V. Pedagogicheskie zametki. Trudy Kievskoi dukhovnoi Akademii. 1866. No. 7. S. 331-352.

Protokoly soveta Kievskoi Dukhovnoi Akademii za 1885 – 1886 uchebnyi god. K. : Tipogr. G. T. Korchak-Novitskago, 1886. 436 + 13 + 6 s.

Zaitsev N. Osnovnye nachala obucheniya. Trudy Kievskoi dukhovnoi Akademii. 1868. No. 8. S. 296–324.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-08-16

Як цитувати

Fazan, V. (2019). РОЗВИТОК ПРОСВІТНИЦЬКО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ВИХОВАННЯ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ДУХОВНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ ПРИ КИЄВО-ПЕЧЕРСЬКІЙ ЛАВРІ У ХІХ -ХХ СТ. Педагогічні науки, (72), 89–94. https://doi.org/10.33989/2524-2474.2018.72.176127

Номер

Розділ

ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕОРІЇ ТА ОСВІТНЬОЇ ПРАКТИКИ