ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2524-2474.2018.72.176117Ключові слова:
принципи навчання, освітня взаємодія, професійна підготовка, майбутні вчителі фізичної культури, змішане навчанняАнотація
У статті на основі конкретизації, систематизації та теоретичного аналізу наукової літератури визначено та схарактеризовано ти групи принципів організації навчальної взаємодії у процесі професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчання: загальнодидактичні (основоположні в організації навчального процесу), загально- методичні (базові для професійної підготовки) та спеціальні (характерні для змішаних освітніх середовищ).Посилання
Akhmetov R. F., Shaverskyi V. K. Problemy y perspektyvy formuvannia profesiinoi maisternosti fakhivtsiv fizychnoi kultury zasobamy innovatsiinykh tekhnolohii. Visnyk Zhytomyrskoho derzhavnoho universytetu imeni Ivana Franka. 2007. No. 34. S. 50–52.
Pedahohika: Intehrovanyi kurs teorii ta istorii : u 2-kh ch. / za red. A. M. Boiko. Kyiv : Vipol ; Poltava : Asmi. 2009. Ch. 1. 370 s.
Zhukovskyi V., Haletskyi S. Osoblyvosti suchasnoho dystantsiinoho navchannia: potentsial ta novi mozhlyvosti vykorystannia. Liudynoznavchi studii: zb. nauk. prats DDPU imeni Ivana Franka. Seriia: Pedahohika». 2018. No. 6/38. S. 154–165. doi: 10.24919/2313- 2094.6/38.121430
Pedahohika vyshchoi shkoly / Z. N. Kurliand ta in. ; za red. Z. N. Kurliand. Kyiv : Znannia, 2007. 495 s.
Morze N. V., Hlazunova O. H. Kryterii yakosti elektronnykh navchalnykh kursiv, rozroblenykh na bazi platform dystantsiinoho navchannia. Informatsiini tekhnolohii v osviti. 2009. No. 4. S. 63–76.
Ortynskyi V. L. Pedahohika vyshchoi shkoly. K. : Tsentr uchbovoi lit., 2009. 472 s.
Pro osvitu: Zakon Ukrainy : chynnyi v redaktsii vid 05.09.2017 No. 2145-19. URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2145-19.
Harriman G. What is Blended Learning? URL: www.grayharriman.com/blended_learning.htm
Heinze A., Procter C. Reflections on the Use of Blended Learning: Education in a Changing Environment. Conference Proceedings, Heinze, 13-14 September 2004. P.. 8. URL: usir.salford.ac.uk/1658/1/4247745025H CP_-_paper9_5.pdf
Horn M., Staker H. Blended: Using disruptive innovation to improve schools. San Francisco : Jossey-Bass/Pfeiffer, 2014. 336 p.
Phipps R., Merisotis J. What’s the difference? A review of contemporary research on the effectiveness of distance learning in higher education. Washington, DC, The Institute for Higher Education Policy, 1999. 49 p. URL: https://eric.ed.gov/?id=ED429524
Voos R. Blended Learning: What it is and Where it Might Take Us? Sloan-C View. 2005. No. 2(1). P. 2–5. URL: http://www.aln.org/publications/view/v2n1/blended1.htm