ВИКОРИСТАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ МУЗЕЮ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2524-2474.2018.72.176087Ключові слова:
музей, музейнопедагогічна діяльність, інклюзивна освіта, метод та форма навчальновиховного процесуАнотація
Розглянуто проблему використання освітнього потенціалу музею у навчально-виховному процесі інклюзивних закладів освіти, визначено систему форм та методів музейно-педагогічної діяльності.
Посилання
Bielofastova T. Yu. Pedahohichni zasady diialnosti muzeiu yak sotsialno-kulturnoho tsentru : dys. ... kand. ped. nauk : 13.00.06. K., 2003. 167 s.
Martynets A. M. Novi pedahohichni tekhnolohii : interaktyvne navchannia. Vidkrytyi urok. 2003. No. 7/8. S. 28–31.
Osnovy inkliuzyvnoi osvity/ za zah. red. A. A. Kolupaievoi. K. : A. S. K., 2012. 308 s.
Stolyarov B. A. Muzeinaya pedagogika. Istoriya, teoriya, praktika. M. : Pedagogika, 2004. 216 s.
##submission.downloads##
Опубліковано
2019-08-16
Як цитувати
Puseplina, N. (2019). ВИКОРИСТАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ МУЗЕЮ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ. Педагогічні науки, (72), 19–23. https://doi.org/10.33989/2524-2474.2018.72.176087
Номер
Розділ
ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ