ВИКОРИСТАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ МУЗЕЮ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ

Автор(и)

  • N. Puseplina

DOI:

https://doi.org/10.33989/2524-2474.2018.72.176087

Ключові слова:

музей, музейно­педагогічна діяльність, інклюзивна освіта, метод та форма навчально­виховного процесу

Анотація

Розглянуто проблему використання освітнього потенціалу музею у навчально-виховному процесі інклюзивних закладів освіти, визначено систему форм та методів музейно-педагогічної діяльності.

Посилання

Bielofastova T. Yu. Pedahohichni zasady diialnosti muzeiu yak sotsialno-kulturnoho tsentru : dys. ... kand. ped. nauk : 13.00.06. K., 2003. 167 s.

Martynets A. M. Novi pedahohichni tekhnolohii : interaktyvne navchannia. Vidkrytyi urok. 2003. No. 7/8. S. 28–31.

Osnovy inkliuzyvnoi osvity/ za zah. red. A. A. Kolupaievoi. K. : A. S. K., 2012. 308 s.

Stolyarov B. A. Muzeinaya pedagogika. Istoriya, teoriya, praktika. M. : Pedagogika, 2004. 216 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-08-16

Як цитувати

Puseplina, N. (2019). ВИКОРИСТАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ МУЗЕЮ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ. Педагогічні науки, (72), 19–23. https://doi.org/10.33989/2524-2474.2018.72.176087

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ