К. Д. УШИНСЬКИЙ ПРО ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ТА ЗМІСТ НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2524-2474.2022.79.264674Ключові слова:
К. Д. Ушинський, учитель, заклади освіти, принципи навчання, зміст навчанняАнотація
У статті проаналізовано та розкрито педагогічну спадщину К.Д.Ушинського, основні принципи, а саме(:принцип наочності, доступності, свідомості й активності, послідовності й систематичності, міцності знань, зв’язку навчання з життям, емоційності, поєднання інтересу й відповідальності, своєчасності, самостійності учнів, науковості,та ін,), а також зміст навчання у закладах освіти. Акцентовано увагу на важливості вивчення педагогічних поглядів видатного педагога в умовах реформування та удосконалення системи вищої освіти України.
Посилання
Mitiurov, B. N. (1971). Pedahohichni idei Yana Amosa Komenskoho na Ukraini [Pedagogical ideas of Jan Amos Comenius in Ukraine]. Kyiv: Rad. shk. [in Ukrainian].
Ushinskii, K. D. (1948). O polze pedagogicheskoi literatury [The use of pedagogical literature]. Retrived from http://dugward.ru/library/pedagog/ushinskiy_o_polze.html [in Russian].
Ushinskii, K. D. (1988). Pedagogicheskie sochineniia [Pedagogical works] (Vol. 1). Moskva: Pedagogika [in Russian].
Ushynskyi, K. D. (1949). Vybrani pedahohichni tvory [Selected pedagogical works]. Kyiv: Rad. shk [in Ukrainian].
Ushynskyi, K. D. (1954a). Tvory [Works] (Vol. 2). Kyiv: Rad. shk. [in Ukrainian].
Ushynskyi, K. D. (1954b). Tvory [Works] (Vol. 4). Kyiv: Rad. pysmennyk [in Ukrainian].
Ushynskyi, K. D. (1988). Liudyna yak predmet vykhovannia [Man as an object of education]. In Melnychuk, O. S. Istoriia pedahohiky Ukrainy [History of pedagogy of Ukraine]. Kirovohrad [in Ukrainian].
Ushynskyi, K. D. Pro koryst pedahohichnoi literatury [The use of pedagogical literature]. Retrived from http://um.co.ua/5/5-6/5-6005.html [in Ukrainian].
Ushynskyi, K. D. (1983). Vybrani pedahohichni tvory [Selected pedagogical works] (Vol. 1: Teoretychni problemy pedahohiky [Theoretical problems of pedagogy]). Kyiv: Rad. shk. [in Ukrainian].