ОСОБЛИВОСТІ ЗАКОРДОННОГО ДОСВІДУ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО СПОРТУ ДЛЯ ЛЮДЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ

Автор(и)

  • Ya. DEMUS

DOI:

https://doi.org/10.33989/2524-2474.2022.80.278223

Ключові слова:

інклюзія, люди з інвалідністю, інклюзивний спорт, реабілітаційна робота

Анотація

У статті розглянуто еволюцію ціннісних орієнтацій соціуму та організація реабілітаційної роботи щодо людей з інвалідністю.

Посилання

Aver’ianova, N. M. (2007). Sotsializatsiia studentiv z osoblyvymy potrebamy v umovakh transformatsii ukrainskoho suspilstva [Socialization of students with special needs in the conditions of transformations of Ukrainian society]. In Aktualni problemy navchannia ta vykhovannia liudei z osoblyvymy potrebamy [Actual problems of education and upbringing of people with special needs]: tezy dopovidei. Kyiv : VMURoL «Ukraina» [in Ukrainian].

Danylenko, V., & Dmytrenko, L. (2006). Materialy ta propozytsii shchodo stanovyshcha invalidiv v Ukraini i shliakhiv yoho polipshennia [Materials and proposals regarding the situation of disabled people in Ukraine and ways to improve it]. Osnovy zdorov’ia ta fizychnoi kultury [Basics of health and physical culture], 1, 5-6 [in Ukrainian].

Dikova-Favorska, O. M. (2007). Aktualni problemy sotsialnoi intehratsii osib z osoblyvymy potrebamy [Actual problems of social integration of persons with special needs]. In Aktualni problemy navchannia ta vykhovannia liudei z osoblyvymy potrebamy [Actual problems of education and upbringing of people with special needs]: tezy dopovidei (pp. 151-153). Kyiv: VMURoL «Ukraina» [in Ukrainian].

Standartni pravyla zabezpechennia rivnykh mozhlyvostei dlia invalidiv [Standard rules for ensuring equal opportunities for the disabled]: Rezoliutsiia Heneralnoi Asamblei OON № 48/96 [in Ukrainian].

Vsesvitnia prohrama dii stosovno invalidiv [World Program of Action on Persons with Disabilities]: pryiniata Heneralnoiu Asambleieiu 3 hrudnia 1982 r.: Rezoliutsiia OON 37/52 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-29

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ