ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДО ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ

Автор(и)

  • L. SEMENOVSKA

DOI:

https://doi.org/10.33989/2524-2474.2022.79.264541

Ключові слова:

інноваційні технології, професійно орієнтоване іншомовне спілкування, студенти, іноземна мова, іншомовна компетентність, професійна підготовка

Анотація

У статті обґрунтовано теоретико-методичні засади використання інноваційних технологій підготовки майбутніх фахівців до професійно орієнтованого іншомовного спілкування. На основі аналізу наукових досліджень А. Віцюк, О. Коваленко, Ю. Лавриш, Р. Лозанова, О. Осової, Ю. Пассова та ін., а також узагальнення освітньої практики схарактеризовано основні підходи, принципи та дидактичні можливості технологічних інновацій у сфері підготовки майбутніх фахівців до професійно орієнтованого іншомовного спілкування.

Посилання

Aronson, E., & Osherow, N. (1980). Cooperation, prosocial behavior, and academic performance: Experiments in the desegregated classroom. Applied Social Psychology Annual, 1, 163-196.

Jonson, D., Jonson, R., & Smith, K. (1990). Cooperative Learning: An active learning strategy for the college classroom. Baylor.

Lazarowitz, R., Hertz-Lazarowitz, R. & Baird, J. (1994). Learning science in a cooperative settling: Academic achievement and affective outcome. Journal of Research in Science Teaching, 31(10), 1121-1131.

Losanov, G. (1978). Suggestology and Suggestopedy: Theory and Practice. Sofia.

Lozanov, R. (1977). Sushchnost, istoriia i eksperimentalnye perspektivy suggestopedicheskoi sistemy pri obuchenii inostrannym iazykam [Essence, history and experimental perspectives of the suggestopedic system in teaching foreign languages]. In Metody intensivnogo obucheniia inostrannym iazykam [Methods of intensive teaching of foreign languages] (Vol. 2, pp. 7-16). Moskva [in Russian].

Mateva, G. K. (1982). Formirovanie kulturnoi kompetentcii sredi uchenikov v usloviiakh suggestopedicheskogo obucheniia [Formation of cultural competence among students in the context of suggestopedic learning]. Sofiia [in Russian].

Nisimchuk, A. S., Padalka, O. S., & Shpak, O. T. (2000). Suchasni pedahohichni tekhnolohii [Modern pedagogical technologies]. Kyiv: Prosvita [in Ukrainian].

Osova, O. O. (2017). Teoretyko-metodychni zasady realizatsii innovatsiinykh tekhnolohii navchannia inozemnykh mov u vyshchykh pedahohichnykh navchalnykh zakladakh [Theoretical and methodological principles of the implementation of innovative technologies for teaching foreign languages in higher pedagogical educational institutions]. Kharkiv [in Ukrainian].

Passov, E. I. (1989). Osnovy kommunikativnoi metodiki obucheniia inoiazychnomu obshcheniiu [Fundamentals of the communicative methodology for teaching foreign language communication]. Moskva [in Ukrainian].

Peterson, M. (1997). Language Teaching and Networking. System, 25(1), 29-39.

Shakhina, I. Yu. (2012). Do pytannia pro multymediini tekhnolohii [To the question about multimedia technologies]. In L. L. Tovazhnianskyi, & O. H. Romanovskyi (Ed.), Problemy ta perspektyvy formuvannia natsionalnoi humanitarno-tekhnichnoi elity [To the question about multimedia technologies. Problems and prospects of the formation of the national humanitarian and technical elite], (№ 32/33, pp. 184-192). Kharkiv: NTU «KhPI» [in Ukrainian].

Vitsiuk, A. A. (2011). Stanovlennia ta rozvytok osnovnykh polozhen metodyky intensyvnoho navchannia inozemnykh mov: holovni idei ta pryntsypy [Formation and development of the main provisions of the methodology of intensive foreign language learning: main ideas and principles]. Bulletin of Luhansk Taras Shevchenko National University, 10(221), 178-186 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-09-19

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ