ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ДОКТОРІВ ФІЛОСОФІЇ ДО ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ

Автор(и)

  • L. SEMENOVSKA

DOI:

https://doi.org/10.33989/2524-2474.2021.78.249811

Ключові слова:

професійно орієнтоване іншомовне спілкування, доктор філософії, іноземна мова, іншомовна компетентність, професійна підготовка, аспіранти

Анотація

У статті подано аналіз особливостей підготовки докторів філософії до професійно орієнтованого іншомовного спілкування. На основі опрацювання нормативних документів, наукових досліджень Л. Андрейко, Ю. Баклаженко, О. Коваленко, Ю. Лавриш, О. Осової, С. Ніколаєвої, Ю. Пассова, Ю. Скарлупіної та ін., а також узагальнення освітньої практики схарактеризовано новітні тенденції розвитку й сучасні вимоги до іншомовної компетентності аспірантів.

Посилання

Andreiko, L., & Skarlupina, Yu. (2019). Avtonomnist studentiv u vyvchenni inozemnykh mov: model zmishanoho navchannia [Student autonomy in learning foreign languages: a model of blended learning]. Bulletin of Luhansk Taras Shevchenko National University, 2(325), 260-268 [in Ukrainian].

Kitaigorodskaia, G. A. (1986). Metodika intensivnogo obucheniia inostrannym iazykam [Methods of intensive foreign language teaching]. Moskva: Vyssh. shk. [in Russian].

Lavrysh, Yu. E. (2020). Indyvidualizatsiia navchannia inozemnykh mov studentiv inzhenernykh spetsialnostei v umovakh tsyfrovoho sotsiumu: dydaktychnyi aspect [Individualization of foreign language teaching of engineering students in the digital society: didactic aspect]. Kyiv: Tsentr navchalnoi literatury [in Ukrainian].

Osova, O. O. (2017). Teoretykometodychni zasady realizatsii innovatsiinykh tekhnolohii navchannia inozemnykh mov u vyshchykh pedahohichnykh navchalnykh zakladakh [Theoretical and methodological principles of implementation of innovative technologies of foreign language teaching in higher pedagogical educational institutions]. Kharkiv: Rozhko S. H. [in Ukrainian].

Poliakov, O. G. (2003). Angliiskii iazyk dlia spetcialnykh tcelei: teoriia i praktika [English for Specific Purposes: Theory and Practice]. Moskva: Tezaurus [in Russian].

Sbruieva, A. A. (2017). Tendentsii rozvytku polityky Yevropeiskoho Soiuzu u sferi zabezpechennia yakosti vyshchoi osvity [Trends in the development of European Union policy in the field of quality assurance in higher education]. In A. A. Sbruievoi, & H. Yu. Nikolai (Eds.), Problemy innovatsiinoho rozvytku vyshchoi osvity u hlobalnomu, rehionalnomu ta natsionalnomu kontekstakh [Problems of innovative development of higher education in global, regional and national contexts] (pp. 240-261). Sumy: Vyd-vo SumDPU imeni A. S. Makarenka [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-29

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ