THEORETICAL CONCEPTS OF METHODICAL SYSTEM OF EDUCATION OF PHYSICAL THERAPISTS TO BE

Автор(и)

  • A. FASTIVETS
  • O. KOLESNYK

DOI:

https://doi.org/10.33989/2524-2474.2020.75-76.226370

Ключові слова:

фізичний терапевт, медична освіта, методична система підготовки фізичних терапевтів, діяльнісний підхід, компетентнісний підхід

Анотація

У статті розроблено та теоретично обґрунтовано методичну систему підготовки майбутніх фахівців з фізичної терапії у вищих навчальних закладах. Для досягнення мети нами використано комплекс методів дослідження, зокрема, теоретичних: історико-порівняльний і логічний, термінологічний, кількісно-якісний (бібліометрія), узагальнення, аналізу й синтезу, моделювання; емпіричних: спостереження та опитування. Пропонована система включає положення діяльнісного підходу; положення когнітивної теорії про типи моделей пізнавальної діяльності, зокрема розгляд навчання як процесу формування мислення; ідею компетентнісного підходу щодо можливості об’єктивної кількісної оцінки якості рівня готовності за обґрунтованими цільовими орієнтирами освіти; концепцію колективного способу навчання, сутність якого полягає у створенні умов для обміну інформації, знань, досвіду між здобувачами освіти; концепцію проблемного навчання, основна ідея якої полягає у набутті знань і вмінь у процесі пошуку шляхів вирішення професійних проблем.

Посилання

Alborova, Z. O. (2012). Professional’no vazhnye kachestva (PVK) v strukture subektnyh svojstv vracha [Qualities of professional importance in structure of subjective qualities of a doctor]. Sovremennye issledovanija social’nyh problem [Modern researches on social problems], 7, 19. Retrieved from http://sisp.nkras.ru/e-ru/issues/2012/7/alborova.pdf [in Russian].

Bulanova-Toporkova, M. V. (Ed.). (2002). Pedagogika i psihologija vysshej shkoly [Pedagogics and psychology of higher education]. Rostov-na-Donu: Feniks [in Russian].

Burenko, M. S. (2012). Formuvannia hotovnosti maibutnikh vchyteliv fizychnoho vykhovannia u protsesi vyvchennia tsyklu profesiinooriientovanykh dystsyplin [Formation of professional competences of coaches and teachers to be in process of learning of a cycle of professionoriented subjects]. (PhD. diss). Zaporizhzhia [in Ukrainian].

Khliebnikova, T. M. (2009). Orhanizatsiia osobystisno oriientovanoho navchannia slukhachiv u systemi pisliadyplomnoi pedahohichnoi osvity [Organization of personoriented education of learners in a system of postgraduate pedagogical education]. (Extended abstract PedD. dissertation). Kharkiv [in Ukrainian].

Kovalchuk, L. O. (2009). Rozvytok pedahohichnoi tekhniky maibutnoho vchytelia u protsesi vyvchennia pedahohichnykh dystsyplin u klasychnomu universyteti [Development of pedagogical technique of teacher to be in process of learning of pedagogical studies at classic university]. Zhytomyr Ivan Franko State University Journal. Рedagogical Sciences, 43, 69-73 [in Ukrainian].

Kurliand, Z. N., Khmeliuk, R. I., Semenova, A. V., Bartienieva, I. O., & Bohdanova, I. M. (2009). Pedahohika vyshchoi shkoly [Pedagogics of higher school]. Kyiv: Znannia [in Ukrainian].

Kuznecova, N. S., Boldakova, I. V. (2017). Kollektivnyj sposob obuchenija – obuchenie cherez obshhenie [Collective method of education – education by means of intercourse]. Vestnik Kostromskogo gosudarstvennogo universiteta. Serija: Pedagogika. Psihologija. Sociokinetika [Bulletin of ZVOU. Pedagogics. Psychology. Sociokinetics], 1, 17-19 [in Russian].

Leont’ev, A. N. (1975). Dejatel’nost’. Soznanie. Lichnost’ [Activity. Consciousness. Personality]. Moskva: Politizdat [in Russian].

Standart vyshchoi osvity haluz znan 22 «Okhorona zdorov’ia», spetsialnist 227 «Fizychna terapiia, erhoterapiia» [Standard of Higher Education of the Field of Knowledge 22 Health Protection, Specialty 227 Physical Therapy, Ergotherapy]. (2006). Kyiv [in Ukrainian].

Tsarenko, K. V. (2017). Rozvytok profesiinopedahohichnoi kompetentnosti trenerivvykladachiv dytiachoiunatskykh sportyvnykh shkil u protsesi pidvyshchennia kvalifikatsii [Development of pedagogical professional competence of coaches and teachers of children and youth sports schools in process of raising of the level of professional skills]. (PhD. diss). Zaporizhzhia [in Ukrainian].

Yahupov, V. (2002). Pedahohika [Pedagogics]. Kyiv: Lybid [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-12

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ