РЕЗУЛЬТАТИ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ З РОЗВИТКУ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИКОМАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТІ

Автор(и)

  • M. KYRYLIUK

DOI:

https://doi.org/10.33989/2524-2474.2020.75-76.226364

Ключові слова:

діагностика, самоосвітня компетентність, вчителі фізикоматематичних дисциплін, післядипломна освіта

Анотація

У статті представлені етапи та результати педагогічного експерименту з перевірки ефективності педагогічних умов розвитку самоосвітньої компетентності вчителів фізикоматематичних дисциплін у системі післядипломної освіти. Розглянуто діагностики, які були підібрані до кожного з визначених компонентів самоосвітньої компетентності вчителя фізикоматематичних дисциплін (мотиваційноособистісний, когнітивноінформаційний, організаційнодіяльнісний, оціночнорефлексійний).
Доведено позитивну динаміку розвиненості самоосвітньої компетентності в учасників експериментальної групи на основі порівняння даних, отриманих на формувальному етапі педагогічного експерименту.

Посилання

Andreev, V. I. (Ed.). (2008). Pedagogika vysshei shkoly. Innovatcionno-prognosticheskii kurs [Higher education pedagogy. Innovation-prognostic course: a tutorial]. Kazan: Tcentr innovatcionnykh tekhnologii [in Russian].

Andros, O. Ia. (1991). Stil samoorganizatcii deiatelnosti studenta v strukture integralnoi individualnosti [The style of self-organization of student activities in the structure of integral individuality]. In B. A. Viatkin (Ed.), Integralnoe issledovanie individualnosti: stil deiatelnosti i obshcheniia [Integral study of personality: style of activity and communication] (pp. 105-122). Perm [in Russian].

Karpov, A. V. (2003). Refleksivnost kak psikhicheskoe svoistvo i metodika ee diagnostiki [Reflexivity as a mental property and methods of its diagnosis]. Psikhologicheskii zhurnal [Psychological Journal], 24(5), 45-57 [in Ukrainian].

Kozakov, V. A. (Ed.). (2003). Psykholohiia diialnosti ta navchalnyi menedzhment [Activity psychology and educational management]. Kyiv: KNEU [in Ukrainian].

Raigorodskii, D. Ia. (2003). Prakticheskaia psikhodiagnostika. Metodiki i testy [Practical psychodiagnostics. Techniques and tests]. Samara: BAKhRAKh-M [in Russian].

Semichenko, V. A. (2004). Problemy motivatcii povedeniia i deiatelnosti cheloveka. Modulnyi kurs psikhologii. Modul «Napravlennost» : lektcii, prakt. zaniatiia, zadaniia dlia samostoiatelnoi raboty [Problems of motivation of behavior and human activity. Modular course of psychology. Module «Orientation»: lectures, practical classes, tasks for independent work]. Kiev: Millenium [in Russian].

Shvartcer, R., Erusalem, M., & Romek, V. (1996). Russkaia versiia shkaly obshchei samoeffektivnosti R. Shvartcera i M. Erusalema [Russian version of the scale of general self-efficacy by R. Shvarcer and M. Erusalem]. Inostrannaia psikhologiia [Foreign psychology], 7, 71-76 [in Russian].

Zhuravska, L. M. (2006). Sotsialnopsykholohichnyi treninh: rozvytok yakostei osobystosti pratsivnykiv sfery turyzmu [Sociopsychological training: the development of personality qualities of tourism workers]. Kyiv: Slovo [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-12

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ