DOI: https://doi.org/10.33989/2524-2474.2019.74.196645

ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ З ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОЦЕСІ РОЗРОБКИ ВЕБ-СЕРВІСУ ДЛЯ ОБМІНУ ЗНАННЯМИ

A. HAFIIAK

Анотація


У статті схарактеризовано та проаналізовано сучасні проблеми підготовки фахівців з інформаційно-комунікаційних технологій. З’ясовано, що розробка веб-сервісу для обміну знаннями є складовою формування системи формування професійних компетентностей майбутніх фахівців з інформаційно-комунікаційних технологій. Установлено, що обмін знаннями є процесом постійної циркуляції знань за встановленими правилами і процедурами. Основним завданням управління знаннями вважають виявлення, збереження та ефективне використання отриманих знань.

Значення освіти й науки під час всебічного розвитку інформаційного суспільствав є незаперечно важливим. Сукупність всіх граней людського життя, грунтується на раніше набутих, а отже старанно збережених знаннях, тому невпинно відбувається науково-технічний прогрес, виненкнення та розвиток освітніх інновацій, розробка різних прикладних програмних продуктів, надання кваліфікованих послуг з використанням інформаційно-комунікаційних технологій освітнього змісту.

Як свідчать науково-педагогічні джерела, найважливішим компонентом сучасного професійного розвитку особистості виступає система освіти, яка пов'язана з реалізацією процесу поширення спеціальних знань. Вона містить діяльність ефективно сформованих суспільних інститутів, які беруть участь у підготовці студентів до життя на основі отриманих знань в закладах середньої осівти, професійно-технічних закладах та у вищій школі. Значення фахової освіти стрімко зростає, і тому вона не може обмежуватися лише очним, аудиторним навчанням.


Ключові слова


інформаційне суспільство; фахові компетентності; інформаційна система; інформаційні технології; заклад вищої освіти

Повний текст:

PDF

Посилання


Borodina, O. O., Hafiiak, А. М., Prosvyetov, S. D & Bilobrov, O. R. (2019) Web tekhnolohii v suchasnykh umovakh [Evolution of Web technologies in modern conditions]. In Mathematical and simulation modeling of systems : Proceeding of the Nineteenth International Scientific and Practical Conference (pp. 256-258). Chernivtsi: Nauka [in Ukrainian].

Formuvannia u studentiv umin anhlomovnoho profesiinoho spilkuvannia z vykorystanniam novitnikh informatsiinykh tekhnolohii [Formation of students’ skills of English speaking professional communication using the latest information technologies]. (2019). Retrieved from https://ru.osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/24423/ [in Ukrainian].

Hafiiak A. M. & Tkalenko I.O. (2015) Metodologhichni osnovy avtomatyzovanoji informacijnoji systemy [Methodological foundations of the automated information system]. In 67-a naukova konferencija profesoriv, vykladachiv, naukovykh pracivnykiv, aspirantiv ta studentiv universytetu – 67th scientific conference of professors, teachers, researchers, graduate students and students of the University (pp. 116-117). Poltava [in Ukrainian].

Hafiiak, A. M. (2013). Osoblyvosti rozvytku rynku informatsii ta industrii informatsiinykh tekhnolohii v umovakh yedynoho informatsiinoho prostoru [Features of the development of the information market and the information technology industry in a single information space]. Visnyk natsionalnoho universytetu «Lvivska politekhnika». Seriia: Komp’iuterni nauky ta informatsiini tekhnolohii [Bulletin of Lviv Polytechnic National University. Series: Computer Science and Information Technology], 771, 24-28 [in Ukrainian].

Hrynov, S. Ya. (2012). Rozvytok profesiinoi kultury maibutnikh menedzheriv upravlinnia proektamy [Development of professional culture project management managers]. Poltava: Astraia [in Ukrainian].

Kononets N. V. (2016). Osnovy resursno-oriientovanoho navchannia dystsyplin komp’iuternoho tsyklu (z dosvidu ahrarnykh koledzhiv) [Fundamentals of Resource-Oriented Computer Cycle Education (from the Agrarian College Experience)]. Poltava: PUET [in Ukrainian].

Kononets, N. V. (2014). Tekhnolohiia osvitnoho proektu yak pedahohichna tekhnolohiia resursno-oriientovanoho navchannia [Technology of educational project as pedagogical technology of resource-oriented learning]. The Sources of Pedagogical Skills, 14, 136-144 [in Ukrainian].

Lepa, R. N., & Pishchenko, Yu. Yu. (2010). Informatsionnye tekhnologii v prinyatii upravlencheskikh reshenii [Information technology in management decisions]. In Ekonomicheskie problemy i perspektivy stabilizatsii ekonomiki Ukrainy [Economic Problems and Prospects for Stabilization of the Ukrainian Economy](pp. 330-351). Donetsk: IEP NAN Ukrainy [in Russian].

Simonenko, N. N. (2012). Upravlenie obrazovatel’nymi uslugami s primeneniem innovatsionnykh metodov obucheniya [Management of educational services using innovative teaching methods]. Vestnik Tikhookeanskogo gosudarstvennogo universiteta [Bulletin of the Pacific State University], 2, 201-206 [in Russian].

Snytiuk, V. Ye., & Sipko, Ye. N. (2013). Aspekty formuvannia tsilovoi funktsii v zadachi skladannia rozkladu zaniat u vyshchykh navchalnykh zakladakh na osnovi sub’iektyvnykh perevah [Aspects of target function formation in the task of scheduling classes in higher education institutions based on subjective preferences]. Avtomatyka. Avtomatyzatsiia. Elektrotekhnichni kompleksy i systemy [Automatics. Automation. Electrotechnical complexes and systems], 2, 98-104 [in Ukrainian].

Snytiuk, V. Ye., & Sipko, Ye.N. (2014). Pro osoblyvosti formuvannia tsilovoi funktsii ta obmezhen v zadachi skladannia rozkladu zaniat [The peculiarities of the formation of the objective function and the limitations in the task of scheduling classes]. Journal “Mathematical Machines and Systems”, 3, 67-76 [in Ukrainian].


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.