ВЗАЄМОДІЯ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ З РОДИНАМИ У ВИХОВАННІ ЧУЙНОСТІ

Автор(и)

  • O. STANICHENKO

DOI:

https://doi.org/10.33989/2524-2474.2019.74.196633

Ключові слова:

дитина, заклад дошкільної освіти, взаємодія, співпраця, батьки, форми роботи, чуйність

Анотація

У статті наголошується на необхідності виховання чуйності у дітей дошкільного віку, як базової якості особистості, яка виявляється в турботі про потреби, запити й бажання оточуючих, уважності до їхніх інтересів, проблем, співчуття до навколишніх, готовності прийти на допомогу.

Увага звернена на важливості партнерської взаємодії батьків і вихователів у ЗДО у вихованні моральних якостей дітей. Схарактеризовано ефективні форми співробітництва педагогічного колективу ЗДО і членів родин (колективні, індивідуальні та наочно-інформаційні), які застосовуються в освітньому процесі з метою виховання чуйності у дітей.

Посилання

Brezhnieva, O. (2015). Rozumne vykhovannia suchasnykh doshkilniat [Smart education of modern preschoolers]. Kyiv: Slovo [in Ukrainian].

Dovzhenko, T. O. (2016). Pidhotovka maibutnoho vykhovatelia doshkilnoho navchalnoho zakladu do roboty z sim’ieiu [Preparation of preschool itstitution educator for the work with family]. Pedagogics and Psychology, 52, 124-133 [in Ukrainian].

Kovshar, O. V. (2015). Rol partnerskoi vzaiemodii doshkilnoi ta pochatkovoi lanok osvity v orhanizatsii peredshkilnoi osvity [The role of partnership interaction between preschool and primary education units in the organization of pre-school education]. Research Notes. Series “Psychology and Pedagogy Research” (Nizhyn Mykola Gogol State University), 4, 57-64 [in Ukrainian].

Lokhvytska, L. (2014). Moralne vykhovannia: novi chy stari problemy?[Moral education: new or old problems?]. Doshkilne vykhovannia [Preschool Education Journal], 7. 12-16 [in Ukrainian].

Nikitchyna, S. O. (Ed.). (2014). Aktualni problemy doshkilnoi osvity: teoriia i praktyka [Actual problems of preschool education: theory and practice]. Kyiv: Slovo [in Ukrainian].

Ponimanska, T. (2015). Doshkilna pedahohika [Preschool pedagogy]. Kyiv: Akademvydav [in Ukrainian].

Sofii, N. Z., & Naidy, Yu. M. (Eds.). (2017). Lialky z osobystymy istoriiamy (lialky – persony): metodyka sotsialnoho ta psykholohichnoho rozvytku dytyny [Dolls with their personal stories (dolls-personalities): methodology of social and psychological development of the child]. Kyiv [in Ukrainian].

Sukhomlynskyi V. O. (1976). Vybrani tvory [Selected Stories] (Vol. 1). Kyiv: Rad. shk. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ