БЛАГОДІЙНІСТЬ ЖІНОК В ОСВІТІ УКРАЇНИ ЯК ВИМОГА ЧАСУ

Автор(и)

  • O. ILCHENKO

DOI:

https://doi.org/10.33989/2524-2474.2019.73.180983

Ключові слова:

благодійність, благодійні організації, приватна благодійність, освітня галузь, передовий досвід

Анотація

Визначено сутність жіночої благодійності ХХІ століття як добровільної, соціально-економічної, гендерно зорієнтованої, професійно налагодженої сили; з’ясовано її мету, роль і місце в суспільстві; проаналізовано принципи, функції, види, форми благодійності.

Посилання

Aheieva, V. P., Blyzniuk, V. V., Holovashchenko, I. O., Hornostai, P. P., Lavrynenko, N. V., Lutsenko, O. A. ... & Chukhym, N. D. (2004). Osnovy teorii henderu [Fundamentals of the theory of gender]. Kyiv: K.I.S. [in Ukrainian].

Natsionalna doktryna rozvytku osvity [National Doctrine of Education Development]. No. 347/2002. (2005). Upravlinnia osvitoiu [Education Management], 15-16, p. 25-46 [in Ukrainian].

Natsionalna stratehiia rozvytku osvity v Ukraini na 2012–2021 roky [National Strategy for the Development of Education in Ukraine for 2012-2021]. (2013). Vyshcha shkola [High school], 2, 86-106 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕОРІЇ ТА ОСВІТНЬОЇ ПРАКТИКИ