ВИКОРИСТАННЯ ОСНОВНИХ ІДЕЙ В.О. СУХОМЛИНСЬКОГО В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ УЧИТЕЛЯ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • I. Kravchenko
  • Yu. Maslo

DOI:

https://doi.org/10.33989/2524-2474.2018.72.176135

Ключові слова:

учитель, студент, школа, навчання, виховання, педагогічна майстерність

Анотація

Справжній педагог повинен працювати на майбутнє, випереджати свій час. Його має хвилювати не лише окрема індивідуальність, а й світ людей. Завдяки цьому педагогічна професія стає творчою місією. Місія педагога – це не лише його власні інтереси, мотиви, плани. Він є посередником між дітьми та системою ідей, традиціями, культурою свого народу і людства. Його обов’язок – виховувати гідних людей, здатних примножувати здобутки людської цивілізації.

Посилання

Amonashvili Sh. O. Psykholohycheskye osnovi pedahohycheskoho sotrudnychestva. K. : Osvita, 1991. 111 s.

Vashchenko H. H. Zahalni metody navchannia: pidruchnyk dlia pedahohiv. K. : Ukrainska vydavnycha spilka, 1997. 441 s.

Honcharenko S. U. Ukrainskyi pedahohichnyi slovnyk / hol. red. S. Holovko. K. : Lybid, 1997. 373 s.

Pro osvitu : Zakon Ukrainy № 2145-VIII / Vidomosti Verkhovnoi Rady (VVR). URL: http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19

Pedahohichna maisternist / I. A. Ziaziun ta in. ; za red. I. A. Ziaziuna. K. : Vyshcha shk., 1997. 349 s.

Sukhomlynskyi V. O. Sto porad vchytelevi. Vybrani tvory : v 5 t. K. : Rad. shk., 1976. T. 2. S. 419–654.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-08-16

Номер

Розділ

ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕОРІЇ ТА ОСВІТНЬОЇ ПРАКТИКИ